اتوبوسرانی

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در روز نخست مهر سال جاری بیشترین میزان خدمت رسانی از نظر تعداد اتوبوس فعال در ناوگان را داشته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا نوتاش معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان مطلب فوق گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر به همشهریان و مسافران، تعداد اتوبوس های فعال در خطوط ناوگان اتوبوسرانی در مهر سال جاری به حداکثر رسید.
وی افزود: در همین راستا شرکت واحد اتوبوسرانی در روز نخست مهر سال جاری با ۶۴۴ دستگاه اتوبوس فعال، رکورد خدمت رسانی از نظر تعداد اتوبوس فعال در ناوگان را شکسته است.
نوتاش عنوان کرد: با وجود عدم تخصیص اعتبارات کافی جهت نوسازی و تامین ناوگان مورد نیاز اتوبوسرانی، با فعالیت های صورت گرفته و تلاش کارکنان اتوبوسرانی بخصوص حوزه فنی جهت آماده سازی اتوبوس های با عمر بالا، در سال۹۸  بیشترین تعداد اتوبوس های فعال خدمات ارائه کرده اند.
وی در عین حال گفت: به رغم افزایش عمر اتوبوس های فعال در ناوگان، کلیه اتوبوس های بخش دولتی و خصوصی دارای برگ معاینه فنی هستند.

معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به این مشکلات و فعالیت اتوبوس های از رده خارج، با همت و تلاش خادمان مردم در شرکت واحد بخصوص عوامل فنی و اجرایی، سال ۹۸ بهترین سال شرکت واحد از لحاظ سرویس دهی و میزان رضایتمندی شهروندان و مسافران عزیز بوده است.

وی افزود: امیدواریم با حل مشکلات و کمبودهای فعلی شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان عزیز باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.