سازمان فرهنگی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: دوران جدیدی از تلاش و تکاپو در سازمان آغاز شده است و همگی همت خواهیم کرد که سازمان را به جایگاه حقیقی آن برسانیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام و المسلمین قدوسی در آئین معارفه دو سرپرست جدید معاونت های این سازمان، اظهار داشت: این مجموعه به عنوان یکی از پتانسیل‌های بالقوه تبریز در پرداخت به موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و ورزشی است و امید آن می رود در تحقق اهداف خود نیز نتایج موثری را عاید خود کند.

او افزود: با انتصابات صورت‌گرفته، سازمان وارد دوره جدید و مهمی از فعالیت خود شده است و امید آن می‌رود که با همدلی هر چه بیشتر میان کارکنان آن، و نیز تعامل با مجموعه‌های خارج از سامان و جلب همفکری شهروندان، زمینه‌های رشدی سازمان زا فزاهم کنیم.

حجت الاسلام قدوسی ادامه داد: سازمان همواره مورد توجه، نظر و اقبال مخاطبان خاص و عام خود بوده است و ما باید برای ثمربخشی هر چه بهتر با تمام توان تلاش کنیم.

او ابراز امیدواری کرد که مجموعه انتصاب‌های جدید در بدنه این سازمان به درخشش مطلوب این کارنامه منجر شود و با تمرکز به فعالیت‌ها و ایده‌های خلاقانه، طرح‌های جدید و نوآورانه را اجرایی کنیم.

بابک دانش پناه، سرپرست معاونت مالی و اقتصادی سازمان نیز در مراسم معارفه خود با بیان اینکه سازمان یکی از مهمترین ارکان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و نیز ورزشی تبریز است، اظهار داشت: این مجموعه از سرمایه اجتماعی بالایی برخوردار است و باید با تکیه بر این توان بی بدیل زمینه ساز بالندگی مجموعه را فراهم کرد.

بهمن عبدی، سرپرست معاونت ورزشی سازمان نیز در این مراسم، با بیان اینکه سازمان در حوزه ورزشی فعالیت ها و برنامه های متعددی دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم که با ایجاد بستری مناسب برای انجام ماموریت های محوله به ویژه در حوزه ورزش شهروندی و نشاط اجتماعی شهر، گام‌های موثر برداریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.