یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: زمانی که دستگاه‌های خدمات رسان به سادگی امکانات در اختیار ساخت و ساز غیر مجاز قرار می‌دهند، امکان مقابله از شهرداری سلب می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا قربانیان در صد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در ماه‌های اخیر برای مقابله و برخورد با ساخت و ساز  غیر مجاز اقدامات مناسبی در معاونت خدمات انجام شده گفت: با تاکید شهردار تبریز گشت‌زنی میدانی در مناطق گسترش یافته است.

او افزود: چندین مورد تخریب طبقات و تخریب حصار اجرا شده است و بیش از ١٢٠ مورد جمع آوری مصالح داشته ایم.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به اینکه در برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز با مشکلات زیادی مواجه هستیم اظهار داشت: جای تأسف است که یک مامور شهرداری به دلیل برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز و ایجاد درگیری توسط متخلفین با شکایت آن‌ها راهی زندان می‌شود.

قربانیان با بیان اینکه ما امروز از منابع ملی هم محافظت می‌کنیم گفت: اداراتی مانند آب، برق، گاز و تلفن به جای اینکه بر اساس مصوبات ماده ١٠٠ با ما همکاری کنند اقدامی انجام نمی دهند.

او افزود: همه دستگاه‌ها خودشان را از درگیری با مردم کنار می‌کشند و شهرداری را با مردم درگیر می‌کنند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید پای کار بیایند گفت: شهرداری در مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز باید از طرف تمام جهات مورد حمایت قرار گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.