منطقه ۱۰

به همت پایگاه مقاومت شهدای مسجد شربت زاده و با مشارکت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در مسجد شربت زاده برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، یادواره شهدای والا مقام منطقه شربت زاده، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی، سردار پاسدار حاج رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، فریدون بابایی اقدم عضو شورای اسلامی شهر تبریز، رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ تبریز و  دیگر مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم در مسجد شربت زاده برگزار شد.

در این مراسم سردار رحیم نوعی اقدم از سرداران دوران پر افتخار دفاع مقدس به عنوان سخنران ویژه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به اهمیت ترویج فرهنگ مقام شامخ شهادت و برگزاری یادواره شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا با نثار خون خود امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آوردند.

 وی با اشاره به اینکه اگر امروز فضای جامعه معطر به معنویت و اخلاق بوده حاصل خون پاک شهدا است، یاد آور شد: باید قدر دان این نعمت باشیم و نگذاریم تا افرادی بخواهند این فضا را با فساد اخلاقی مکدر کنند.

سردار مدافع حرم تصریح کرد : در حال‌ حاضر دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در کشور هستند که نیاز است در این زمینه مسئولان و مردم آگاهی لازم را داشته باشند تا مثل همیشه نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه سخنان خود اظهار کرد: شهدا امروز برای ما بسیار گرانسنگ و ارزشمند هستند چرا که در سایه خون و جانفشانی آنها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه ای و جهانی قرار گرفته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.