در پایان دیدار تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک، کادر فنی و بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت 14:45 امروز در ورزشگاه شهید توانا تبریز به مصاف هم رفتند.

دو تیم در حالی به تساوی یک بر یک در این بازی رضایت دادند که این دیدار پرحاشیه 2 اخراجی داشته و شاهد اعتراضات شدید کادر فنی و بازیکنان دو تیم نسبت به قضاوت داور بازی بود. گل محمدعلی اکبرخواه در دقیقه 20 بازی موجب شد آلومینیوم اراک به منظور حفظ برتری خود سرعت بازی را کاهش دهد اما در آن سوی میدان تیم میزبان به دنبال کسب نخستین برد خانگی خود بود و حملات بیشتری روی دروازه تیم مهمان طرح‌ریزی کرد.

بازیکنان و کادر فنی علم و ادب شهرداری تبریز در دقایق مختلف بازی نسبت به اتلاف وقت بازیکنان آلومینیوم اراک معترض بودند که این موضوع رفته‌رفته به سکوها نیز کشیده شد. علی‌رغم حملات خطرناک بازیکنان علم و ادب در دقایق پایانی، نیمه نخست بازی با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم باز هم بازیکنان تیم میزبان فشار بیشتری روی دروازه آلومینیوم اراک آوردند تا اینکه در دقیقه 89 و از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست پیدا کردند.

این دیدار پرحاشیه در حالی به پایان رسید که کادر فنی دو تیم به ویژه محمود فکری از اواسط نیمه دوم با عصبانیت کار را دنبال می‌کردند. در پایان نیز در کمتر از 10 دقیقه 2 بازیکن تیم مهمان از زمین بازی اخراج شدند. امیرحسین جدی در دقیقه 87 روی مهاجم علم و ادب خط کرده و علاوه بر تقدیم یک ضربه پنالتی به این تیم، با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی خارج شد. این بازیکن در دقیقه 55 کارت زرد اول خود را دریافت کرده بود. پس از این صحنه، کادر فنی تیم مهمان اعتراضات شدیدتری نسبت به دقایق قبلی بازی داشتند.

پس از دقیقه 89 و به ثمر رسیدن گل تساوی، میثم مجیدی، کاپیتان آلومینیوم اراک با اعتراضات شدید خود در دقایق 1+90 و 3+90 دو بار با کارت زرد داور جریمه و از زمین بازی اخراج شد. با این حال حواشی اصلی بازی بعد از پایان بازی آغاز شد. پس از سوت پایان بازی، محمود فکری و کادر فنی تیم مهمان به سمت داور بازی رفته و اعتراضات شدیدی نسبت به قضاوت ابوالفضل دوستی و دستیارانش داشتند. علاوه بر این موضوع، دروازه‌بان آلومینیوم اراک نیز با مربی تیم میزبان درگیر شد.

در ادامه این درگیری‌ها مربی تیم مهمان با تهدید کادر فنی تیم تبریزی ادامه این درگیری‌ها را به بازی برگشت و اراک موکول کرد. پس از دقایقی و با دخالت مأموران نیروی انتظامی، سایر بازیکنان دو تیم و مسئولان برگزاری، درگیری‌ها به پایان رسیده و اعضای دو تیم راهی رختکن شدند اما این پایان کار نبود و هنگام خروج دو تیم از ورزشگاه نیز درگیری‌هایی بین اعضای دو تیم پیش آمد.

به گزارش آیرال در پایان هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور علم و ادب شهرداری تبریز با کسب 5 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد. آلومینیوم اراک نیز با 17 امتیاز هفتم است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.