برای اولین بار در بین تمامی دستگاهای دولتی و خدمات رسان

اجرای طرح جامع آزمون شایستگی مدیران و کارشناسان شهرداری تبریز آغاز شد

توسطسردبیر

آذر 9 1398

آزمون

شهرداری تبریز برای اولین بار در بین تمامی دستگاهای دولتی و خدمات رسان اجرای طرح جامع آزمون شایستگی مدیران و کارکنان را آغاز کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با اجرای این طرح، شهرداری تبریز گام مهمی در هدف‌گذاری ساختار تشکیلاتی بر مبنای شایستگی برداشت و در اولین مرحله آن تمامی مدیران و کارشناسان حوزه شهرسازی شهرداری تبریز مورد آزمون قرار گرفتند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز ضمن تشریح جزئیات و زمان برگزاری این آزمون گفت: شهرداری تبریز با اجرای این طرح بستر ارتقاء و شایستگی در انتصاب، نیاز سنجی و اثر بخشی دقیق مدیران و کارکنان را فراهم می کند.

مرتضی موحدنیا همچنین با اشاره به دستور شهردار تبریز بر آغاز اجرای این طرح جامع افزود: حوزه شهرسازی اولین حوزه مورد آزمون است و تا پایان سال جاری مدیران و کارکنان سایر حوزه ها نیز مورد آزمون شایستگی قرار می گیرند.

او ادامه داد: اهتمام شهرداری تبریز بر افزایش میزان بهره وری و اثر بخشی و در نهایت کسب رضایت صددرصدی شهروندان است و در این راستا مصمم هستیم ساختار تشکیلاتی خود را بر مبنای شایستگی هدف‌گذاری کنیم.

موحدنیا یادآور شد: طی جلسات مختلف با معاونت شهرسازی و معماری و روسای ادارات برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مناطق، ضمن تبیین اهمیت موضوع راهکارهای لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون احصا شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.