مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز عنوان کرد:

الگوسازی فرهنگی با نصب تندیس سرمایه‌های ماندگار تبریز

توسطسردبیر

آذر 6 1398

مسعود برزگر جلالی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از برنامه ریزی برای تهیه و نصب تندیس های مفاخر و مشاهیر آذربایجان در سطح شهر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، مسعود برزگر جلالی در حاشیه آیین رونمایی تندیس «شهید حمید باکری» در گفتگو با شهریار با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای بازیابی هویت تاریخی تبریز، تندیس های مردان و زنان تاریخ ساز آذربایجان که در مقاطع مختلف تاریخی اقدامات ارزشمند و ماندگاری برای میهن انجام داده اند در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز افزود: معتقدیم که سرمایه های شهرمان را باید در معرض دید عموم قرار دهیم تا از طریق این اقدام فرهنگی، برای مردم الگوسازی شود.

برزگرجلالی تصریح کرد: همچنان که در روزهای اخیر شاهد رونمایی از تندیس «شیخ محمد خیابانی» بودیم، تلاش خواهیم کرد تا افرادی که برای این منطقه اقدامات بزرگی انجام داده اند با ساخت تندیس هایی بزرگ از طریق هنرمندان تبریزی،  ارج نهیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در پایان با اشاره به نحوه ساخت تندیس سردار شهید حمید باکری گفت: در ساخت این تندیس جمع زیادی از صاحب نظران، همرزمان آن شهید و جمعی از سرداران افتخار آفرین این شهر نظارت داشته و نظرهای آنان اعمال شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.