مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در حاشیه نمایشگاه رینوتکس:

بخشی از نیروگاه زباله‌سوز تبریز با مشارکت صنعتگران داخلی احداث می‌شود

توسطسردبیر

آبان 18 1398

غرفه شهریارنیوز در دهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ارتباط با صنعتگران و دانشمندان برای بومی‌سازی بخش‌هایی از نیروگاه زباله سوز تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا اصغری با اعلام این مطلب اظهار داشت: در نمایشگاه رینوتکس تبریز با جمعی از محققان، دانشمندان و صنعتگران برای بومی سازی بخش هایی از نیروگاه زباله سوز تبریز وارد مذاکره شدیم تا از توان و ظرفیت های داخل کشور برای تحقق این پروژه استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز افزود: این نیروگاه که در حال انجام تشریفات قانونی برای عقد با یک شرکت فرانسوی است، روزانه هزارتن زباله تبریز را به ۳۲ مگاوات برق تبدیل خواهد کرد که بخش هایی از آن را در تبریز بومی سازی خواهیم کرد.

او در ادامه از تبادل نظر و گفتگو با اساتید و مراکز علمی در خصوص توسعه تصفیه خانه شیرابه های پسماند شهری خبر داده و گفت: پس از اتمام نمایشگاه رینوتکس برای بهره گیری و اجرایی سازی طرح های توسعه ای تصفیه خانه مذکور وارد مراحل اجرایی می شویم.

اصغری در پایان ارائه آموزش های شهروندی و معرفی نرم افزارهای تفکیک از مبداء و نظارت بر عملکرد پیمانکاران حوزه تنظیف شهری را از دیگر فعالیت های غرفه سازمان مدیریت پسماند شهرداری در نمایشگاه رینوتکس برشمرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.