اعضای شورای شهر تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بسیج فراتر از یک نهاد و سازمان است و همواره با حرکت انقلابی به پیشرفت جامعه کمک کرده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بسیج در تمامی زمینه ها در حال خدمت به مردم است گفت:  بسیج با عزم راسخ، در حوزه های تکنولوژی های نوین، جهاد سازندگی، واکسیناسیون و کمک رسانی در مواقع بحران و بسیاری حوزه های دیگر در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارد.
او با تشکر از آرامش مردم تبریز در اغتشاشات اخیر و راهپیمایی در جهت محکومیت هر گونه اغتشاش در کشور اظهار داشت: مردم تبریز با حرکت قابل تقدیر خود الگوی دیگران شدند و شاهدیم برنامه اغتشاشگران به جایی نرسید و امنیت در تمام کشور برقرار شد.

او همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوع اهدای عضو، اظهار کرد: فرهنگ سازی در موضوع اهدای عضو، یک ضرورت است و همه مردم باید در جریان این موضوع قرار بگیرند.

او ادامه داد: مردم تبریز در موضوعات خیرخواهانه همواره پیشقدم بوده اند و در مورد اهدای عضو به نیازمندان نیز می توانند قدم های بزرگی بردارند.

دبیری عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز حمایت هایی در این زمینه دارند و دکتر شکور اکبرنژاد نیز در شروع این کار تلاش زیادی داشتند که از آنها قدردانی می کنم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.