رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز:

تبدیل‌وضعیت پرسنل موجب حذف واسطه‌ها می‌شود

توسطسردبیر

آبان 13 1398

صادقزاده

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری موجب حذف واسطه و از بین رفتن بسیاری از راه های فساد زا می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، کریم صادقزاده با تاکید بر روایات و احادیث پیامبر اکرم (ص) گفت: حقوق کارگر را قبل از خشک شدن عرق آن باید پرداخت کرد ولی متاسفانه در شهرداری تبریز بر عکس این فرمایش عمل می شود.

او ادامه داد: براساس پیگیری‌های انجام شده شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان تامین نیروی شرکت‌های همکار را دارد اما به دلیل برخی موانع قانونی نمی‌تواند حقوق هارا پرداخت کند.

صادق زاده گفت: نکته قابل توجه این است که برخی از دوستان و همکاران شورا که در هر جلسه از تخلفات عدیده شرکت همشهری صحبت می کردند امروز در برابر عدم پرداخت حقوق پرسنل این شرکت سکوت کرده اند و باید این نکته را عرض کنم که مشکلات شخصی افراد با این شرکت به کارگران و پرسنل ربطی ندارد.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز افزود: امیدواریم تمدید قرارداد تا زمان تعیین تکیلف شرکت همشهری اجرا شود تا کارگران بتوانند حقوق های خود را دریافت کنند و شرمنده خانواده‌ خود نشوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هرکاری زمان خود را دارد باید حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا مشکلات اقتصادی زندگی آنها را تحت تاثیر قرار ندهد.

او ادامه داد: تقصیر کارگری که اقساط وام دارد یا باید اجاره خانه پرداخت کند چیست، نمی توان به دلیل مشکلات افراد دیگر به کارگران حقوق نداد. باید در این خصوص اعضای شورا پاسخگو باشند.

صادقزاده در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم‌ حل مشکل ۹۵ نفر مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: از شهرداری تبریز می‌خواهیم به وضعیت کارگران سازمان ورزش رسیدگی کنند تا این عزیزان زحمتکش نیز شرمنده خانواده خود نباشن

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.