ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان کلانشهرهای کشور؛

تهران بر سکوی قهرمانی تکیه زد/ تقسیم عناوین انفرادی بین تهران و مشهد

توسطسردبیر

آذر 2 1398

تنیس روی میز بانوان

ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی تبریز و با قهرمانی تیم شهرداری کلانشهر تهران به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان شهرداری‌های کلانشهرهای کشور از ۲۷  تا ۲۹ آبان به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد و با معرفی برترین‌ها در بخش تیمی و انفرادی به کار خود پایان داد.
در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های مشهد مقدس، تهران، یزد، همدان، اصفهان و تبریز برگزار شد، تیم شهرداری کلانشهر تهران موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و تیم مشهد عنوان دوم تیمی را به خود اختصاص داد. در این بخش تیم‌های تبریز و اصفهان عنوان سوم مشترک تیمی را کسب کردند.
در بخش انفرادی ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور شهناز رمضانعلی از تهران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و راضیه دوشنگی از مشهد مقدس دوم شد. مقام سوم مشترک نیز به زهرا آقاجانی از تهران و منصوره نبی زاده از مشهد رسید.
ششمین دوره مسابقات دارت و تنیس روی میز بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور از ۲۷ تا ۲۹ آبان به میزبانی شهرداری کلانشهر تبریز برگزار شد.

پس از پایان مسابقات با برگزاری تور تبریزگردی، پتانسیل‌های فرهنگی و تاریخی این کلانشهر به اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها معرفی شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.