همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی؛

فعالیت زون تخصصی «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری» توسط شهرداری تبریز

توسطسردبیر

آبان 13 1398

RINOTEX

همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX) شهرداری تبریز فعالیت زون تخصصی «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری» را بر عهده دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رویداد علمی و فناورانه رینوتکس همه ساله با هدف به نمایش گذاشتن فناوری و نوآوری‌های کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون در چند زون مختلف اعم از مدیریت شهری، نوآوری و فناوری های هوافضا، فناوری های آب، الکترونیک، زون مکانیک، فعالیت‌های پژوهش دانش آموزی، زون فناوری اطلاعات و ارتباطات و… برگزار می‌شود.

مباحثی همچون مدیریت پسماندها، خدمات نوین شهری، ایمنی و امنیت، حمل و نقل پایدار و ترافیک، شهر هوشمند، شهرسازی و فضای سبز شهری، حفظ و ارتقای امنیت در شهر، صنعت گردشگری و توریسم و مدیریت بحران محورهای مختلف این زون تخصصی را تشکیل می دهند.

مرکز پژوهش‌های شهرداری تبریز، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، قطار شهری و شرکت بهره برداری مترو در این نمایشگاه تحت عنوان زون تخصصی «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری» حضور دارند.

نمایشگاه رینوتکس از ۱۳ تا ۱۷ آبان ساعت ۱۵ تا ۲۱ در چهار بخش ایده‌های فناورانه و استارتاپی،   توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.