در بازدید شهردار و اعضای شورای شهر تبریز از مناطق زلزله زده مطرح شد؛

مشارکت داوطلبانه شهرداری تبریز برای بازگشت روستای «ورنکش» به شرایط عادی

توسطسردبیر

آبان 21 1398

بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز از مناطق زلزله زده شهرستان میانه

شهردار تبریز در حاشیه بازدید از روستای ورنکش ترکمنچای از مشارکت داوطلبانه شهرداری تبریز در اسکان موقت آسیب دیدگان زلزله اخیر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از روستای ورنکش ترکمنچای ضمن گفتگو با ساکنان و آسیب دیدگان دستور آغاز عملیات نصب سازه های اسکان موقت خانوارهای آسیب دیده را صادر کرد.

او با بیان اینکه برای نصب این سازه ها باید آواربرداری و تسطیح سطوح انجام، شود اظهار داشت: این سازه ها پس از اتمام عملیات ساخت خانه های دائم آسیب دیدگان به عنوان انبار یا محل نگهداری دام می تواند مورد استفاده باشد.

شهردار تبریز همچنین با تاکید بر احداث سریع این واحدها گفت: تعداد ۳۰ دستگاه از این سازه ها در روستای ورنکش از فردا نصب می شود که تعیین محل این سازه های اسکان موقت بر عهده ستاد بحران است.

جمعی از اعضای شورای شهر تبریز نیز در این بازدید با حضور در میان خانواده های آسیب دیده و خانواده جانباختگان این حادثه از آمادگی شورا و شهرداری تبریز برای همکاری و همراهی در بازگرداندن وضعیت عادی به روستاهای میانه خبر دادند.

شهردار تبریز به همراه هشت عضو شورای شهر تبریز صبح امروز به منظور بازدید از مناطق زلزله زده میانه و روند کمک رسانی به آسیب دیدگان در روستای ورنکش ترکمنچای حضور یافت.

با دستور شهردار تبریز از نخستین ساعات وقوع این حادثه، خودروهای سنگین و سبک شهرداری تبریز با حضور در مناطق آسیب دیده اقدام به کمک رسانی کرده اند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.