رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز:

همکاری و مشارکت مناطق موجب شکوفایی کمربند سبز تبریز می‌شود

توسطسردبیر

آذر 4 1398

بابایی اقدم

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدوارم با همکاری هر چه بیشتر مناطق با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، هر چه سریعتر شاهد شکوفایی کمربند سبز تبریز باشیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فریدون بابایی اقدم در حاشیه مراسم پرده برداری از تندیس شهید شیخ محمد خیابانی اظهار داشت: بدنه سازی اتوبان‌ها و حتی دیگر طرح‌های فضای سبز نیاز به همکاری مناطق واقع در این محدوده ها دارد.

او با اظهار امیدواری از تزریق جان تازه در کالبد شهر با تلفیق زیباسازی شهری و فضای سبز، افزود: با وجودی که در ابتدای این ادغام، مباحث زیباسازی کمرنگ شده و تقریبا به فراموشی سپرده شده بود، خوشبختانه شرایط فعلی و تغییر مدیریت در این سازمان، موجب شده که هر دو حوزه مدنظر قرار گیرند و اقدامات ارزشمندی نیز انجام گیرد.

بابایی اقدم ادامه داد: یکی از این اقدامات ارزشمند، توجه ویژه به بحث فضای سبز و آغاز برنامه های مهمی است که در کنار اقبال خاص اعضای شورای شهر به فضای سبز، قطعا نتایج و ثمره های ارزشمندی به بار خواهد آورد.

عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به فضای سبز یا نیمه کاره مانده و یا اصلا وارد فاز اجرایی نشده اند که یکی از دغدغه های مهم اعضای شورا نیز، در این زمینه بود. اما هم اکنون و با جدیت جناب آقای دکتر برزگر جلالی دوباره به آنها توجه شده است.

بابایی اقدم همچنین خاطرنشان کرد: بدنه سازی اتوبان‌های شهید کسایی و پاسداران، حفظ حضور کارگران فضای سبز برای تداوم بخشی به برنامه های ویژه پاییز و زمستان و تدوین برنامه های موضوعی و فصلی از جمله موارد قابل توجه در اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.