مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خبر داد:

سازمان مدیریت پسماند یکی از ناظران عملی‌شدن برنامه مدیریت سبز در دستگاه‌های اجرایی

توسطسردبیر

آذر 30 1398

مدیریت سبز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: مصوبه الزام دستگاه های اجرایی جهت تحویل پسماند ها به صورت تفکیک شده به شهرداری ها و سازمان مدیریت پسماند و اخذ گواهی امتیاز برای دریافت مدیریت سبز در تبریز ابلاغ شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا اصغری در این خصوص گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبنی بر الزام دستگاه ها جهت تحویل پسماند ها به صورت تفکیک شده در سه دسته‌ی کاغذ، تر و خشک (شیشه، پلاستیک و فلزات) به شهرداری ها و سازمان مدیریت پسماند و اخذ گواهی امتیاز برای دریافت مدیریت سبز دستگاه در شهر تبریز ابلاغ شد.

او افزود: سازمان مدیریت پسماند با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست اقدامات اجرائی برنامه فوق را آغاز کرده است و در این خصوص با عقد قراردادی با دستگاه‌ها اقدامات ارزیابی و ممیزی برای شاخص مدیریت پسماندهای عادی (WMI) را انجام می‌دهد.

او همچنین اظهار کرد: امیدواریم با این حرکت هماهنگی ادارات و صنایع در جهت تفکیک در مبداء پسماندها بهبود یافته و فرهنگ بازیابی مواد و انرژی‌های تجدید ناپذیر در بین شهروندان فهیم تبریزی نهادینه شود.

اصغری خاطر نشان کرد : این وظیفه همه ما است که محیط زندگی خود را آباد و تمیز نگهداریم و از امانتی که خداوند متعال دست انسان ها سپرده است به نحو احسن مراقبت کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.