دکتر عبدی

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از اعزام تیم والیبال کارکنان شهرداری به مسابقات کلانشهرهای کشور خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، بهمن عبدی امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام خبر فوق، گفت: تیم والیبال کارکنان شهرداری تبریز جهت حضور در یازدهمین دوره مسابقات شهرداری های کلانشهرهای کشور امروز عازم مشهد مقدس شد.

او ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم از شهرداری های کلانشهرهای کشور و از فردا تا دوم بهمن به میزبانی مشهد برگزار می شود.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: این تیم متشکل از کارکنان شهرداری تبریز است که در رشته ورزشی والیبال دارای فعالیت و سابقه هستند و ترکیب آنها توسط کادرفنی انتخاب شده است.

تیم والیبال کارکنان شهرداری تبریز متشکل از رضا عباسی، خداویردی فلاح پور، فرهاد خداشناس، حمید خدایی، سعید عبداللهی، سعید خواجه دهی، رضا کهتری، نوید دباغ، علی خلیلی، رسول مرادزاده و محمد سعادتی به عنوان بازیکن و جواد قربانی به عنوان سرپرست در این رقابت ها حضور یافته است. بهرام ایران نژاد نیز سرمربی تیم اعزامی شهرداری تبریز به مسابقات کلانشهرهای کشور است.

پیش از این تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در یازدهمین دوره مسابقات شهرداری های کلانشهرهای کشور در کرمان توانسته بود برای نخستین بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.