راهپیماییمردم دیار آذربایجان ‌در پی ترور شهید سلیمانی  

تاکید بر تداوم راه شهید سلیمانی و انتقام از متجاوزان آمریکایی

توسطسردبیر

دی 13 1398

مردم شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی پس از اقامه نماز جمعه سیزدهم دی‌ماه ۹۸ و در پی ترور شهید قاسم سلیمانی راهپیمایی اعتراضی را علیه آمریکا برگزار کردند.

به گزارش آیرال خبر، در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی در پی حمله نیروهای آمریکایی در عراق، مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی در شهرها و نقاط مختلف خود را به سمت مکان نماز جمعه رساندند تا این حمله تروریستی را محکوم کنند.

مردم انقلابی و شهید پرور استان پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و تجمعات پرشکوهی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، فرمانده عزیزم شهادتت مبارک ، آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی، هیهات من الذله، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای ، جنایت دولت آدمکش آمریکا را در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همراهانش به شدت محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه تبریز هم در راهپیمایی امروز بر تداوم راه شهید سلیمانی و انتقام از متجاوزان آمریکایی تاکید کردند.

مردم ولایت مدار استان در حمایت از سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران این شهید بزرگوار اسلام با حضور در این راهپیمایی یک بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و سیاست‌های این کشور غاصب ابراز کردند.

قاسم سلیمانی ازجمله سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که بامداد روز جمعه ١٣ دی ماه در عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به همراه 9 تن از یاران خود به شهادت رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.