هتک تریک رویایی

غول خفته بیدار شد

توسطسردبیر

بهمن 3 1398
قهرمان در تبریز به پا خواست!

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال با صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، رویای هتریک تاریخی را زنده نگه داشت.

به گزارش آیرال خبر، مس سونگون ورزقان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با کامبک خانگی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا در مسیر تکرار عنوان خود همچنان ثابت قدم باقی بماند.

مسی‌ها کار خود را در این مرحله درشرایطی آغاز کردند که در دور مقدماتی مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زده بودند و در این مرحله باید به دیدار حفاری می‌رفتند که در روز پایانی حضورش را در دور حذفی قطعی کرده بود.

نماینده اهواز برخلاف دوره‌های پیشین در دور مقدماتی لیگ عملکرد خوبی نداشت اما با این حال این تیم با تمحیل تنها باخت مس در نیم‌فصل دوم، زنگ خطر را برای لاله‌های نارنجی به صدا درآورده بود.

اهوازی‌ها در بازی رفت و در گام اول حسابی ورزقانی‌ها را به دردسر انداختند و پس از فرار از شکست در واپسین لحظات در ضیافت پنالتی‌ها برتری خود را امضا کردند تا مشخص شود هشدارها بی‌مورد نبود.

البته مسی‌ها معتقد بودند اشتباهات داوری در نتیجه تاثیرگذار واقع شده و حق این تیم باخت نبود؛ آن‌ها گل تساوی و همچنین مهار یکی از ضربات پنالتی را که از سوی داور تجدید شد، دلیل این مدعای خود می‌دانستند.

اما بازی برگشت در تبریز حکایت دیگری داشت و مس دوباره اقتدار خود را به رخ کشید. میزبان در روزی که سالن پورشریفی شاهد گلباران دروازه‌ها بود با نتیجه 8 بر 4 میهمانش را شکست داد تا باخت دور رفت را تلافی کند.

با این نتیجه همه چیز به تعادل و سرنوشت به بازی سوم کشیده شد. مس 48 ساعت بعد باید در خانه بازهم پذیرای حریف می‌بود و این امتیازی بود که آن‌ها در دور مقدماتی با قرار گرفتن در صدر جدول به دست آورده بودند.

پیکار سوم و تعیین‌کننده نیز متفاوت از دو بازی قبلی برگزار شد جایی که از گل‌های فراوان خبری نبود و دو تیم پیکار نفس‌گیری را به نمایش گذاشتند.

این بازی درحالی استارت خورد که در همان لحظات ابتدایی علیرضا عسگری و سینا ممبینی در پی درگیری با یکدیگر از زمین بازی اخراج شدند و در این بین، این اخراج‌ها با از دست دادن ستاره ملی‌پوش به ضرر مس تمام شد.

با این وجود، نارنجی‌پوشان با حمایت پرشور هواداران‌شان از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کرده و در نیمه دوم توسط میثم خیام قفل دروازه‌ها را شکستند تا در آستانه صعود به دور بعدی قرار بگیرند.

شاگردان علیرضا افضل در ادامه با درخشش علیرضا صمیمی سنگربان ملی‌پوش خود که با ثبت کلین‌شیت یک تنه خوش درخشید، از گل زده محافظت و حکم صعود به مرحله نیمه نهایی را امضاء کردند.

اوج کار علیرضا صمیمی در این بازی مهار ضربه رشید قلی‌پور در ثانیه‌های آخر بود که با پا توانست توپ را راهی کرنر کرده و دروازه تیمش را از فروپاشی نجات دهد.

حالا نماینده آذربایجان با راهیابی به جمع 4 تیم نهایی به هدف خود یعنی دفاع از عنوان قهرمانی و همچنین رویای هتریک تاریخی با ثبت سومین قهرمانی پیاپی و تبدیل شدن به پرافتخارترین تیم فوتسال کشور نزدیک‌تر شده است.

لازم به ذکر است، مس سونگون ورزقان برای شناخت حریف خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال در انتظار تعیین تکلیف نتیجه بازی نیمه‌تمام تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.