معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

برنامه‌های ویژه بانوان و آقایان در سالن های ورزشی شهرداری تبریز اجرا می‌شود

توسطسردبیر

بهمن 30 1398

دکتر عبدی

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: برنامه‌های ویژه بانوان و آقایان در تایم‌های مخصوص خود در سالن های ورزشی شهرداری تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهمن عبدی با اشاره به روند فعالیت‌ها در سالن‌های ورزشی شهرداری گفت: در سالن‌هایی که ما در اختیار داریم، برنامه‌های ویژه بانوان و آقایان در تایم‌های مخصوص خود اجرا می‌شود و دو سالن نیز فقط مختص بانوان است.
او ادامه داد: به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته و با توجه به مشکلات موجود از شرایط ایده آل و مورد انتظار فاصله داریم اما با تعصب و همدلی می‌توان به اهداف تعیین‌شده و سطح مورد انتظار رسید.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: بر همین اساس از تمام همکاران در سالن‌های ورزشی می‌خواهیم تا با یکدلی به ارتقای سطح خدمات ارائه ‌شده کمک کنند.

صبح امروز نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات سالن‌های ورزشی شهرداری به منظور ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده به شهروندان با حضور سعید نیکوخصلت دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و سالن‌های ورزشی این سازمان برگزار شد.
در این جلسه که در معاونت این سازمان برگزار شد، مشکلات و مسائل مربوط به سالن‌های ورزشی شهرداری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.