تبریزیم- خداخواه

مشاور شهردار تبریز در امور بانوان گفت: توانمندسازی و توان افزایی زنان تبریزی، عمده رویکرد شهرداری تبریز در حوزه خدمات‌دهی به بانوان به شمار می‌رود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شبنم خداخواه در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: در این بین جامعه هدف اصلی زنان سرپرست خانوار هستند که از اولویت‌های شهرداری تبریز است.

او با بیان اینکه شهرداری تبریز نگاه جامعه محور دارد، تصریح کرد: بر همین اساس مطالبات شهروندان همواره مدنظر قرار گرفته و با برپایی کلاس ها و برنامه‌های فرهنگی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سلامت شهروندی، بهداشت روان، کلاس‌های ورزشی، هنری و… در این مسیر حرکت می‌کند.

خداخواه از زنان به عنوان رگ حیاتی خانواده نام برد و افزود: خانواده نیز رگ حیاتی جامعه است و هر گونه سرمایه گذاری بر روی خانواده در جامعه تاثیرات آن مشخص خواهد بود.

مشاور شهردار تبریز در امور بانوان ادامه داد: امروز شهرداری کلانشهرهایی مثل تبریز از حالت خدماتی خارج شده و به نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده و خدمات فرهنگی اجتماعی و ورزشی ارائه می دهند.

خداخواه تصریح کرد: شهرداری تبریز و در راس آن شهردار تبریز نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های ویژه بانوان در سطح شهر دارند. همان نگاه پایه و اساسی که در خانواده به زنان وجود دارد، در شهرداری نیز در حوزه برنامه ریزی وجود دارد که باعث می شود برنامه های تدارک دیده شده در طول سال با مدنظر قرار دادن این شهروندان تداوم یابد.

او بر لزوم مطالبه گری از سوی بانوان اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده از سوی شهرداری برای بانوان نیازسنجی شده و بر اساس مسائل روز و نیازهایی که شهروندان مطالبه دارند ارائه می شود و شهروندان با مراجعه به فرهنگسراها و مراکز فرهنگی شهرداری می توانند در این خصوص اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

مشاور شهردار تبریز در امور بانوان یادآور شد: مسیر ما در شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مسیر پیشرفت است که اگر همشهریان استقبال کنند و این مطالبه را داشته باشند، خانواده شهرداری نیز با دلگرمی بیشتری در این خصوص عمل می کند.

خداخواه در پایان از تصویب نامگذاری یکی از معابر تبریز به نام “بانوان شهید” در شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز خبر داد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.