معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز:

شب فرهنگی تبریز مرداد ۹۹ در اصفهان برگزار می‌شود

توسطسردبیر

بهمن 24 1398

گردشگری

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به برگزاری شب فرهنگی اصفهان در تبریز گفت: در ادامه این رویداد متقابل، مردادماه ۹۹ نیز شب فرهنگی تبریز در اصفهان برپا خواهد شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: یکی از آیتم‌های توسعه، تعامل بین شهری و دیپلماسی فرهنگی است که بر اساس تفاهم نامه خواهر خواندگی بین تبریز و اصفهان بوده و تلاش ما بر افزایش تعامل با شهرهای خواهد خوانده است.

او از توسعه فرهنگی به عنوان عمده هدف برپایی این رویدادها نام برد و افزود: ایران کشوری با تنوع قومیت های بسیاری است که چنین رویدادهای می‌تواند وحدت و همبستگی ملی را افزایش دهد.

حمیدی تصریح کرد: ۷۰ تن از هنرمندان شاخص و برتر اصفهان به همراه تعدادی از مدیران شهریدر شب فرهنگی اصفهان حضور می یابند که با حضور هنرمندان تبریزی نیز این افراد  از طریق تعامل با یکدیگر می توانند جدیدترین رویدادهای هنری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: این ۷۰ هنرمند در شاخه‌های صنایع دستی، نگارگری اسلامی، نمایش و تئاتر، موسیقی، سینما، ادبیات و… فعالیت دارند.

او تاکید کرد: از طریق این شب های فرهنگی می‌توان جاذبه‌های گردشگری شهر را معرفی کرده و از این طریق رونقی نیز در صنعت توریسم رخ می‌دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز یادآور شد: آیین افتتاحیه شب فرهنگی اصفهان ساعت ۱۵ امروز ۲۴ بهمن به دور از سخنران محوری و به طور برنامه محور در پردیس سینمایی قدس برپا می شود که امیدواریم فراتر از یک شب فرهنگی، تعاملات فرهنگی اجتماعی و گردشگری داشته باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.