Image result for نظر سنجی در تلگرام

دادستان عمومی و انقلاب سراب گفت: هرگونه نظرسنجی در فضای مجازی یا سایت‌های اینترنتی در مورد نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده است.

ممنوع بودن هرگونه نظرسنجی در فضای مجازی در مورد نامزدهای انتخاباتی

به گزارش آیرال خبر، سید احمد علیانسب امروز در نشست مشترک با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه نظرسنجی در فضای مجازی یا سایت‌های اینترنتی در مورد نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده و صرفاً نظرسنجی‌ها باید از طرف موسسات معتبر نظرسنجی صورت گیرد.

دادستان سراب، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی را به رعایت اخلاق و انصاف در انتخابات پیش‌رو دعوت و تاکید کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به برگزاری پرشور انتخابات کمک کنند و از طرفی با افزایش سواد انتخاباتی مردم و  تبیین وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی مردم را به سمت انتخاب آگاهانه و درست رهنمون کنند.

عضو کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی با اشاره به قانون انتخابات تصریح کرد: مدت تبلیغات انتخاباتی در موعد قانونی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز به مدت هفت روز بوده و هرگونه تخطی از این قانون تخلف محسوب می‌شود.

دادستان سراب با بیان اینکه نامزدها و هواداران آنها نباید به تنش‌ها و اختلافات قومی، قبیله‌ای و مذهبی دامن بزنند، افزود: نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده در مورد تقسیمات کشوری خودداری کنند.

 وی یادآور شد: پیمانکاران منتسب به دولت و شرکت‌های دولتی حق ندارند از امکانات خود له یا علیه نامزدهای انتخاباتی استفاده کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.