پاکبانانی که شب تا صبح مشغول برف‌روبی بودند

همت مجموعه شهرداری تبریز برای بازگشایی مسیرهای شهری

توسطسردبیر

بهمن 21 1398

تداوم بارش برف در تبریز

مجموعه شهرداری تبریز برای محلول پاشی و بازگشایی مسیرهای شهری کمر همت را محکم بسته اند و از شامگاه یک شنبه تمام عوامل خدمات شهری و مناطق دهگانه برای برف روبی مشغول کار هستند.

به گزارش آیرال خبر، با اینکه بارش برف شیرینی های خاص خود را دارد ولی رانندگان و شهروندان را نیز با سختی هایی روبه رو می سازد که از دیشب با افزایش شدت بارش برف شاهد تلاش عوامل شهرداری تبریز در معابر و مسیرهای مختلف شهر هستیم.

با توجه به بارش برف و استمرار آن از شب گذشته، ستادهای برف روبی در مناطق دهگانه با تجهیز ماشین آلات خود برای مقابله با بارش و آمادگی واحدهای اجرایی معاونت خدمات شهری برای ارائه خدمات به شهروندان، با آمادگی کامل عملیات بازگشایی معابر را آغاز کردند و با شروع ساعت کار اداری، معابر اصلی سطح شهر برای تردد شهروندان آماده شده است.

تداوم عملیات برف روبی در معابر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از بسیج شبانه روزی تمام ماشین آلات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برای برف روبی و محلول پاشی خبر داد.

علیرضا اصغری در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار داشت: تامین محلول مورد نیاز ۴ منطقه ۶، ۷، ۸ و ۱۰ توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز انجام می شود.

او با بیان اینکه شب گذشته شاهد بارش کم سابقه برف در تبریز بودیم که تمام عوامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برای برف روبی و محلول پاشی تلاش کردند، ادامه داد: با تلاش این نیروها شاهد برف روبی و محلول پاشی در معابر سطح شهر بودیم تا مشکلی پیش نیاید. از صبح امروز نیز عملیات برف روبی در معابر تداوم دارد.

اصغری گفت: تمام ماشین آلات سازمان مدیریت پسماندها برای برف روبی و محلول پاشی به کمک مناطق دهگانه شهرداری تبریز در می آید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ضمن قدردانی از تلاش های پاکبانان در پاکسازی معابر گفت: برف روبی و محلول پاشی در کنار بازگشایی معابر به بهترین شکل و در حداقل زمان ممکن انجام شد و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.

شهروندان از سفرهای غیرضروری شهری اجتناب کنند

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز هم گفت: به منظور تسهیل خدمات شهری و کاهش بار ترافیکی شهر، شهروندان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

محمدرضا قربانیان در این باره به خبرنگار شهریار اظهار کرد: با توجه به حجم بالای نزولات آسمانی که از بعد از ظهر روز گذشته در سطح شهر رخ داده است، حضور خودروهای شخصی، از سرعت خدمات‌دهی نیروهای شهرداری کاسته و گاهی اوقات خدمات محلول پاشی و بازگشایی معابر به سختی صورت می گیرد.

او ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت شهروندان، نیازمند همیاری مردم در این زمینه هستیم و در این راستا عدم حضور خودروهای شخصی و پرهیز از سفرهای غیرضروری، کمک شایانی به خدمات شهری شهرداری می کند.

به گفته معاون خدمات شهری شهردار تبریز، از اولین دقایق بارش برف نیروهای خدماتی شهرداری پای کار هستند و عملیات محلول پاشی و بازگشایی معابر همچنان ادامه دارد.

عملیات برف‌روبی و محلول‌پاشی توسط عوامل خدماتی در حال اجرا است

معاون خدمات شهری شهردار منطقه۴ تبریز از تلاش بی‌وقفه اکیپ‌های خدماتی برای برف‌روبی و پاکسازی معابر خبر داد.

احد یعقوبی بقاء با بیان این خبر، گفت: عوامل برف‌روبی و محلول‌پاشی خدمات شهری منطقه همزمان با شروع بارش‌، نسبت به پاک‌سازی معابر  اقدام کرده است.

او ادامه داد: بلافاصله پس از شروع بارندگی، نیروها و تجهیزات زمستانی اقدامات خود را آغاز نمودند و این عملیات مستمر ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهردار منطقه۴ با اشاره به اینکه زمان مهم‌ترین مولفه در شرایط بارندگی است، تاکید کرد: عملیات برف‌روبی، یخ‌زدایی و پاک‌سازی معابر بلافاصله پس از شروع بارش‌ها جهت تردد روان و ایمن شهروندان در حال انجام است.

تلاش شبانه روزی پاکبانان منطقه۵ در برف روبی و محلول پاشی

شهردار منطقه ۵ تبریز از تلاش شبانه روزی پاکبانان این منطقه در برف روبی و محلول پاشی ۲۰ بهمن ماه قدردانی کرد.

میر علی اصغر نساج گفت: بازگشایی معابر، برف روبی و محلول پاشی پس از یک روز بارش سنگین برف در حوزه استحفاظی منطقه ۵ به بهترین شکل و در حداقل زمان ممکن انجام شد.

او در ادامه با بیان اینکه اکیپ های معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۵ برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف و باران در آمادگی کامل هستند افزود : پس از پایان بازگشایی معابر اصلی عملیات برف روبی معابر فرعی از امروز ۲۱ بهمن شروع شده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز درادامه تلاش پاکبانان زحمت کش به ویژه در فصل زمستان را قابل تقدیر دانست و گفت : مدیریت شهری و شهروندان قدردان تلاش پاکبانان زحمت کش هستند.

عملیات محلول پاشی برای سهولت تردد شهروندان انجام شد

به منظور سهولت تردد شهروندان و جلوگیری از یخ بستن معابر، شهرداری منطقه ۲ تبریز در مسیرهای اصلی و فرعی حوزه این منطقه به موقع اقدام به محلول پاشی کرد.

از نخستین ساعات بارش برف شب گذشته به منظور جلوگیری از یخ بستن معابر و برای تردد بدون حادثه شهروندان، نواحی سه گانه حوزه خدمات شهری این منطقه به موقع و بصورت شبانه عملیات محلول پاشی مسیرهای اصلی و نمک پاشی در معابر فرعی را به انجام رساندند.

در عملیات محلول پاشی شبانه نواحی سه گانه خدمات شهری منطقه، باقر خوشنواز شهردار و ارسلان رحیمی معاون خدمات شهری منطقه ۲ تبریز حضور یافته و از نزدیک نظاره گر فعالیت کارگران بودند.

شهردار منطقه ۲ ضمن تقدیر از تلاش های شبانه و بدون وقفه کارگران برای یخ زدائی و برف روبی معابر، از اقدام به موقع حوزه خدمات و کارگران این نواحی قدردانی کرد.

 از نخستین ساعات بارش برف نسبتاً سنگین شب گذشته، مسیرهای بلوار فتح آباد و جاده باسمنج، دروازه تهران و بلوار ۲۹ بهمن، کمربندی میانی و بلوار دکتر حسابی، جاده ائل گلی و… مورد محلول پاشی و برف زدائی قرار گرفته و این عملیات برای تردد آسان شهروندان، همچنان در سایر معابر شهری حوزه شهرداری منطقه دو تبریز، ادامه دارد.

تداوم خدمات شهرداری منطقه ۶ در بازگشایی معابر سطح حوزه

خدمات شهرداری منطقه ۶ در بازگشایی معابر سطح حوزه و برف روبی و محلول پاشی همچنان ادامه دارد.

با توجه به بارش برف و استمرار آن از شب گذشته، ستاد برف روبی منطقه با تجهیز ماشین آلات خود برای مقابله با بارش و آمادگی واحدهای اجرایی معاونت خدمات شهری برای ارائه خدمات به شهروندان، از بعداظهر دیروز و ساعات اولیه بامداد امروز با آمادگی کامل عملیات بازگشایی معابر را آغاز نمود و با شروع ساعت کار اداری، معابر اصلی سطح حوزه برای تردد شهروندان  آماده شده است.

سهرابی معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه در خصوص پارک خودروها در معابر اصلی که برای عملیات برف روبی ایجاد مزاحمت می نماید اظهار داشت: به دلیل پارک خودروهای  شخصی در خیابان های سطح حوزه، اجرای عملیات برف روبی را با مشکلاتی  مواجه نموده که از  شهروندان عزیز خواهشمندیم در زمان اعلام سازمان هواشناسی و بارش برف  از پارک خودرو در معابر اصلی سطح حوزه خودداری فرمایند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.