نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی ویروس کرونا درمان و ریشه کن خواهد شد.

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای بسیج جامعه پزشکی با بیان این‌که نیاز امروز مردم در کنار دریافت اقلام بهداشتی و درمان برای مبارزه با ویروس کرونا داشتن امید و انگیزه است، اظهار کرد: ورود مهمان ناخوانده‌ای بنام کرونا ویروس موجی از نگرانی‌ها را در جامعه به همراه داشته است، اما با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی این بلا درمان و ریشه کن خواهد شد.

وی افزود: پزشکان و کادر درمانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند در کنار انجام رسالت خطیر خود برای درمان بیماران، امید را به جامعه تزریق کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در این ایام که جامعه درگیر بلای کرونا است، باید از توسل و تمسک به درگاه الهی غافل نشویم، چرا که اعتقاد ما بر این است که با امدادها و الطاف الهی از سد بلاها و آسیب به راحتی عبور کرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر فعالیت‌های اثر گذار در جامعه اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی یکی از گروه‌های جهادی است که فعالیت‌های ارزشمندی برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی داشته است.

آل هاشم با اشاره مقبولیت بالای بسیج جامعه پزشکی در بین مردم از پزشکان عضو این جامعه خواست به بحث حاشیه نشینی و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و اماکن عمومی به ویژه مصلی‌ها توجه داشته باشند.