فرمانده سپاه عاشورا گفت: نیروهای بسیجی و سپاهی استان آماده هستند تا هر آنچه برای شکست کرونا از دستشان برمی‌آید، انجام دهند.

به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرّم در بازدید از روند درمانی بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا(ع)، اظهار کرد: کادر درمانی با روحیه ایثارگرانه و خدمتگذرانه بسیار عالی و علی‌رغم وجود خطر، بدون وقفه در حال خدمت رسانی هستند که جا داشت از زحمات این عزیزان قدردانی کنیم.

وی با بیان این‌که باید تلاش کنیم تا مردم آسوده خاطر زندگی کنند، افزود: مردم نیز باید توصیه‌های خودمراقبتی مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و اگر این امر جا بیافتد، مبارزه با این ویروس با سهولت انجام خواهد شد.

سردار خرّم با اشاره به روحیه بالای کادر درمانی در مقابله با کرونا ویروس، گفت: عشق و علاقه‌ کادر درمانی، مثال‌زدنی و بی بدیل است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز نیز در این بازدید اظهار کرد: در کتاب‌ها و فیلم‌ها دیده بودیم که در دفاع مقدس عده‌ای جان خود را برای حفظ جان دیگران به خطر می‌انداختند و باور این روایت‌ها برایمان سخت بود، اما با شیوع کروناویروس، مجاهدت‌های کادر درمانی باعث شد تا این روحیه ایثارگرانه را لمس کنیم.

دکتر مسعود فقیه دین‌وری افزود: از نگهبان گرفته تا پرستاران و پزشکان در بیمارستان امام رضا(ع)، با وجود این‌که در معرض خطر جدی قرار دارند اما با تمام وجود مشغول به خدمت هستند.

وی گفت: بیمارستان امام رضا(ع) از شرایط خوبی برخوردار بوده و نتیجه توسعه ای که در سال‌های اخیر اتفاق افتاده را امروز می‌بینیم.

وی خطاب به مردم گفت: اگر مردم مراقبت کنند، زمان بهبود اوضاع طول نخواهد کشید، اما اگر به هر دلیلی توصیه‌ها را جدی نگیرند شرایط بدتر خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از روند درمانی بیماران کرونایی و تقدیر و تشکر از تلاش بی‌وقفه و مجاهدانه کادر پزشکی و پرستاری در بیمارستان امام رضا(ع) حضور یافت و از بخش‌های مختلف ایزوله شده بازدید کرد.