گلزار شهدا

سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تاکید کرد: این سازمان خود را متعهد به اجرای مصوبات کارگروه مشترک بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا در ساماندهی فاز دو گلزار شهدای وادی رحمت می داند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی با اشاره به اینکه فعالیت در جوار شهدا از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است تاکید کرد: در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های معظم له، اقدامات آتی برای فاز دو گلزار شهدا با محوریت کارگروه ویژه مشترک بنیاد شهید و خانواده های معظم شهدا خواهد بود.

او تصریح کرد: بر اساس صورتجلسه ای که اخیرا در حضور مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از خانواده های معظم شهدا و نیز منتقدان فاز یک حضور داشتند، کارگروهی ویژه برای ساماندهی فاز دو گلزار شهدا تشکیل شده و ما نیز خود را ملزم به رعایت مصوبات این کارگروه می دانیم.

فرخ جلالی با بیان اینکه سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همواره مجری طرح های بنیاد شهید بوده و دخالتی در مصوبات کلان نداشته است گفت: تلاش ما همواره جلب رضایت الهی و خدمت به خانواده های معظم شهدا بوده و در ساماندهی فاز دو نیز اولویت با مصوبات همان کارگروه خواهد بود.

این مقام مسئول در گلزار سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همچنین تصریح کرد: اگر کارگروه یاد شده برای انجام تغییرات در فاز یک گلزار شهدا نیز به جمع بندی رسیده و مصوبه ای ارائه نمایند، این مجموعه در کمال میل آن را به اجرا در خواهد آورد.

فرخ جلالی در ادامه خاطرنشان کرد: پیگیری تداوم جلسات کارگروه یاد شده را تا رسیدن به نتیجه قطعی پیگیری خواهیم کرد.

او از دستور اکید شهردار کلانشهر تبریز برای ارائه خدمات ویژه به خانواده های معظم شهدا خبر داد و افزود: در این راستا هیچگونه محدودیت منابع مالی نخواهیم داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.