گزارش عملکرد جامعه زینب س

توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و بسته های غذایی به تعدادپانصد بسته کمک معیشتی و سه هزارماسک
تبریز بیدار: جامعه زینب در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همگام با مدافعان سلامت، اقدام به اهدا و توزیع ماسک و پد الکلی در مساکن مهر شهرجدیدسهند نموده است.
به گزارش نشریه سراسری تبریزبیدار؛ پریناز مهاجرانی اسبلی مددکار و آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه کمک در راستای پیشگیری از شیوع ویروس از وظایف انسانی است، افزود: حدود سه هزار ماسک و پد الکلی به صورت خانه به خانه در مساکن مهر اهدا و همچنین در راستای کمک به خانواده های بد سرپرست و بی سر پست عضو جامعه زینب پک های مواد غذایی در دو مرحله اهدا شده است .

بازدید از کارگاه مرکز نیکوکاری امام حسن شهرجدید سهند
تبریزبیدار: بانوان جامعه زینب از کارگاه تولید ماسک مرکزنیکوکاری امام حسن شهر سهند بازدید کردند.
به گزارش نشریه سراسری تبریزبیدار؛ پریناز مهاجرانی اسبلی سفیر صلح و نیکوکاری در این بازدید، با بیان اینکه خواهران زینبی ما در راستای تولید و دوخت ماسک کار جهادی انجام می دهند، افزود: بعد از نابودی ویروس کرونا نیزخواهران ما میدان تولید را نباید خالی کنند.

دیدار با رضی منش فرماندار اسکو
تبریزبیدار: مهاجرانی در دیدار با فرماندار شهرستان اسکو، گفت: آسیب های اجتماعی شهرسهند و اکثر شهرهای جدید اغلب ناشی از ضعف هویت و عدم حس تعلق شهروندان است.
به گزارش نشریه سراسری تبریزبیدار؛ بابک رضی منش فرماندار اسکو در این دیدار گفت: به دنبال افزایش برخورد اجتماعی در سهند هستیم و درحال مطالعه سندجامع خشنونت برای شهر سهند هستیم خشونت از قبیل کودک آزاری هسرآزاری و.. . و به دنبال هویت سازی در شهر هستیم.

دیدار با عضو شوریا شهر سهند
تبریزبیدار: مهاجرانی آسیب شناس اجتماعی همچنین در دیدار با اوجانی عضو شورای شهر سهند با اشاره به عدم فضای مناسب برای کسب و کار بانوان، خشونت‌های خانگی و افسردگی تنها بخش کوچکی از مشکلات این قشر جامعه در سایت‌های مسکن مهر شهرهای جدید است، راهکارهایی در حل این مسائل پیشنهاد داد.

دیدار با امام جمعه شهر سهند
تبریزبیدار: پریناز مهاجرانی اسبلی با حضور در بیت امام جمعه شهر سهند، به ارائه گزارش عملکرد یه ماهه جامعه در شهر سهند پرداخت.
ودر این دیدار صمیمانه از رهنمودهای امام جمعه معزز کسب فیض نموده و همچنین ششمین اثر منتشر شده از پریناز مهاجرانی به حجت الاسلام منیب راد اهدا شد.

تجلیل از خدمات پریناز مهاجرانی اسبلی در خصوص مقابله با بیماری کرونا
تبریزبیدار: با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرعامل پدافند غیرعامل شهرداری کلانشهر تبریز از خدمات مهاجرانی سفیر صلح و نیکوکاری در جهت مقابله با بیماری کرونا تجلیل به عمل آمد .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.