با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تداوم می یابد؛

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز همزمان با بازگشایی مدارس

توسطتحریریه

شهریور 17 1399

کرونا اتوبوس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اعلام کرد: همزمان با بازگشایی مدارس، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با تمام ظرفیت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا در حال انجام است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایمان غنی زاده با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و آغاز زودهنگام بازگشایی مدارس و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت واحد اتوبوسرانی با تشکیل کارگروه ستاد بازگشایی مدارس، با برنامه‌ریزی های مورد نیاز و تعیین ماموریت‌های حوزه‌های مختلف و با توان حداکثری نسبت به ارائه خدمات به دانش آموزان، دانشجویان و مسافرین عزیز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام کرده است.

وی افزود: معاونت‌های  فنی، اجرایی، خصوصی سازی و اداری و مالی اتوبوسرانی بطور مستمر با تشکیل جلسات تخصصی نسبت به رصد وضعیت خدمات رسانی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا بمنظور صیانت از سلامتی شهروندان اقدام می نمایند.

مدیرعامل شرکت واحد افزود: رسیدگی به نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس ها، سایه بانها و رفع نواقص فنی و سایر اقدامات لازم برخی از مهمترین اقدامات اتوبوسرانی در این راستا است.

غنی زاده با اشاره به افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط، به ویژه سامانه اتوبوس‌های تندرو گفت: با افزایش تعداد اتوبوس و کاهش زمان انتظار، ضمن رعایت فاصله اجتماعی شاهد پویایی و ارتقاء خدمات در این مسیر هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان با استقرار گشت‌های نظارت و بازرسی در راستای کاهش کاستی‌ها و افزایش خدمات، بویژه در پایانه های اتوبوسرانی را از اقدمات موثر این شرکت دانست و افزود: با توجه به اینکه پایانه های اتوبوسرانی در محدوده مرکزی شهر مستقر می باشند کاهش ترافیک محدوده مرکزی یکی از وظایف اصلی گشتهای نظارتی و مسئولین مناطق بوده و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتربه  نحو مطلوب انجام گردیده است.

وی گفت در کنار استقرار گشتهای نظارتی، مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد با  بهره مندی از بیش از ۴۰ دوربین در  سطح شهر و سیستم کنترل هوشمند (AVL) توان نظارتی را بیش از بیش  افزایش خواهد داد ضمن اینکه همکاری صمیمانه با پلیس راهور در راستای کمک به وضیعت ترافیکی  و کاهش ترافیک پایانه ها و ایستگاه‌ها با توجه با بازگشایی مدارس در حال انجام است.

غنی زاده بر لزوم همکاری شهروندان در خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوسها و ایستگاهها و پرداخت کرایه سفر با کارت بلیت شخصی  به منظور جلوگیری از گسترش روزافرون شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.