توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری صورت گرفت؛

تجهیز شبکه روشنایی سبزه میدان

توسطتحریریه

آبان 17 1399

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از تجهیز شبکه روشنایی سبزه میدان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام، تامین امنیت بیشتر و رفاه بهتر برای فعالین سکوداران و مراجعه کنندگان به میدان عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ابراهیم محمدی در خصوص تجهیز شبکه روشنایی سبزه میدان که به همت عوامل فنی و اجرایی صورت گرفت ابراز داشت: تامین روشنایی لازم برای سبزه میدان به عنوان یکی از اولویت ها و ضرورت ها بود که به این منظور سازمان راسا اقدام به تجهیز و بهبود شبکه روشنایی سبزه میدان نمود.

محمدی افزود: به دلیل عدم روشنایی مناسب در محوطه سبزه میدان بخصوص سکوهای سبزی فروشان و هویج فروشان از امنیت کمتری در تاریکی شب ها برخوردار بودند که با تجهیز و اصلاح شبکه روشنایی اکنون دارای وضعیت مطلوب و قابل قبول است.

وی این عملیات را  که در راستای امنیت و تسهیل کار سکوداران صورت گرفته قابل توجه و ضروری دانست و اضافه کرد: تامین و نگهداری همه آنها نیز برعهده سازمان است.

مدیرعامل سازمان هدف از تجهیز شبکه روشنایی سبزه میدان را تامین امنیت بیشتر و رفاه بهتر برای فعالین در میدان عنوان کرد و گفت: تامین روشنایی بیشتر و بهتر برای سبزه میدان از ضرورت ها بود که بر این اساس عوامل فنی و اجرایی سازمان اقدام به تجهیز و بهبود شبکه روشنایی میدان کردند.

سبزه  میدان یکی از مراکز مهم توزیع سبزی و صیفی در استان می باشد و به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و صنف های مختلف میوه فروشی و صیفی و سبزی فروشی در آن فعال هستند.

پایه چراغ و کانال کنی و اجرای کابل کشی و نصب چراغ، از جمله اقداماتی است که در این عملیات صورت گرفته اس

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.