فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، سرعت روند اجرای پروژه های مشارکتی شهرداری تبریز و این قرارگاه را مناسب دانست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سردار سعید محمد اسلامی عصر امروز در حاشیه امضا تفاهم نامه احداث دوهزار واحد مسکونی برای جا به جایی حاشیه نشینان تبریز اظهار کرد: این طرح در واقع خدمتی ماندگار برای مردم حاشیه شهر تبریز است که ما تمام توانمان را برای بهره برداری آن در سریع ترین زمان ممکن به کار می گیریم.

او همچنین اعلام کرد: امروزاز پروژه های مشترک با شهرداری تبریز که سال گذشته قرارداد اجرای آن ها امضا شده بود، بازدید کردیم که روند اجرای پروژه ها در حال حاضر مناسب است.

او درمورد پارک بزرگ تبریز گفت: هم اکنون درحال طراحی این پارک هستیم و به امید خدا در چندماه آینده روند اجرای پروژه تسریع خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) همچنین با اشاره به پروژه مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز اظهار کرد: سرعت کار این پروژه هم مناسب بوده و پیشرفت خوبی داشته است.

سردار محمد اسلامی درمورد مترو تبریز هم گفت: پروژه مترو تبریز مشکلاتی داشت که با پیگیری سازمان برنامه و بودجه مشکلات قراردادی آن حل شد و ما با تمام توان مترو را پیش بردیم و اجازه ندادیم متوقف شود.

او توافق برای تهاتر املاک، اوراق مشارکت و فاینانس را از جمله اقدامات انجام یافته برای تسریع در پروژه مترو تبریز عنوان کرد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.