امام جمعه تبریز: ادارات دولتی دستاوردهای انقلاب را ارایه کنند

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح و ارایه دستاوردهای انقلاب و کارنامه چهارساله ادارات و سازمان‌های دولتی است.

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز شنبه در  مراسم توزیع سومین مرحله کمک های معیشتی جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه انقلاب در عرصه های مختلف برکات فراوانی برای مردم داشته است، افزود: اقدامات بسیار مهمی در طول ۴۲ سال گذشته در کشور انجام گرفته که دستگاه ها، ادارات و سازمان ها باید به مناسبت ایام الله دهه فجر خدمات اداره متبوع خود را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران استخراج و  به مردم ارائه کنند.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه مشکلات زیادی بر سر راه انقلاب اسلامی از طرف دشمنان نظام  به وجود آمده است ، اما با وجود این ها، اقدامات بسیار مناسبی بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

آل هاشم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس ایمان، دین و اسلام مردم به پیروزی رسید و مردم کشورمان همان گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند بعد از انقلاب نیز نقش خود را فراموش نکردند و نقش خود را در پاسداری از انقلاب ایفا کرده اند.

وی با تجلیل از نقش خیرین و نیکوکاران در ایام کرونایی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر،  گفت: مردم در ایام کرونا به خوبی نقش خود را در راستای کمک های مومنانه ایفا کردند.

آل هاشم به نقش جمعیت هلال احمر در برقراری صلح و آرامش اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نه تنها در سطح کشور، بلکه در سطح جهان سفیر صلح و آرامش می باشد و در عرصه های گوناگون فداکاری های مختلفی از خود نشان داده است.

وی یادآور شد: هلال احمر از جمله سازمان هایی است که مردم از آن ها به نیکی یاد می کنند و خدمات این مجموعه و نهادهایی همچون پلیس راه،  آتش نشانی و اورژانس تعطیل بردار نیست.

امام جمعه تبریز اضافه کرد:  با همه سختی ها و ماموریت های امدادی متفاوت، نیروهای هلال احمر در امر کمک های مومنانه هم سهیم هستند که از زحمات همه داوطلبان و خیرین  و مسئولان هلال احمر قدردانی می کنیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.