فرمانده سپاه عاشورا در وبینار علمی مکتب شهید سلیمانی مطرح شد؛

شهادت حاج قاسم نشان داد شرف مرز ندارد

توسطتحریریه

دی 14 1399

صبح امروز وبینار علمی مکتب شهید قاسم سلیمانی در جوار شهدای جبهه مقاومت در وادی رحمت تبریز با رونمایی از دانش نامه این شهید برگزار شد.

فرمانده سپاه عاشورا: شهادت حاج قاسم  نشان داد شرف مرز ندارد
به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرّم صبح امروز در این وبینار علمی اظهار داشت:از این حرکت علمی و تحقیقاتی جامعه علمی و دانشگاهی استان تشکر می کنم.

وی افزود: تا چشم کار می کند جای حاج قاسم خالی است اما روح با صلابت ایشان دلها را بهم پیوند زده است. حاج قاسم فریاد مظلومیت مستضعفان جهان است.

فرمانده سپاه عاشورا  با بیان اینکه حاج قاسم شناسنامه جبهه جهانی مقاومت است، گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد شرف مرز ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: مدافعان حرم صرفا مدافع خاک نبودند بلکه از انسانیت دفاع کردند و اگر سردار سلیمانی نبود جریان تکفیری جنایتی رقم می زد که بغیر از حادثه عاشورا، نظیری نداشته باشد.

سردار خرّم گفت: حاج قاسم با پیوند مقاومت و دیپلماسی انقلابی تامین منافع ملی را به عینیت رساند و از یک منظومه فکری متقن برخوردار بود.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: از همه کسانی که در یکسال اخیر مکنونات قلبی خود را در قالب های مختلف و برای حاج قاسم عینیت بخشیدند تشکر می کنم.

وی به دانش نامه تولیدی در استان حاج قاسم نیز اشاره کرده و بیان داشت: این دانشنامه شخصیت حاج قاسم و مکتب ایشان را در اذهان تداعی کند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.