شهرام دبیری با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری کمک نقدی به آستان قدس نداشته است ادامه داد: فقط یک ساختمان که درمسیرطرح قرار دارد به صورت موقت و تا زمان اجرای طرح در اختیار آستان قدس رضوی قرار خواهد گرفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری پیش از ظهر امروز در آغاز دویست و شانزدهمیمن جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گرفت: اجاره بهای این ساختمان در مدت زمانی که در اختیار آستان قدس رضوی است نزدیک دویست میلیون تومان خواهد بود، در حالی که این موسسه ۱۱۰ میلیارد تومان برای مستمندان تبریز هزینه کرده است.

او ادامه داد: تهیه بیش از ۴۰۰ جهیزیه در استان برای نو عروسان، پخت نان، خرید تبلت برای دانش آموزان، بسته‌های کمک معیشتی، اعزام ۳۰ هزار نفر زائر اولی به مشهد مقدس، ویزیت رایگان به مستمندان از جمله  اقدامات آستان قدس رضوی در استان ما است.

رئیس شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد:آستان قدس رضوی به دلیل امانت داری از بیت المال نمی‌تواند از نذورات‌ مردم برای خرید ساختمان هزینه‌ کند و به همین منظور بصورت موقت در این ساختمان اسکان یافته و برای کمک به مستمندان اقدام خواهد کرد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود با تسلیت درگذشت برادرِ فریدون بابایی اقدم، عضو شورای اسلامی شهر تبریز، و همچنین با اشاره به سالگرد شهادت سردار دلها گفت: حاج قاسم‌سلیمانی با شجاعت مثال زدنی همواره در میدان های جنگ حاضر می‌شدند و زندگی خود را فدای انقلاب و اسلام کردند.

دبیری در ادامه با اشاره به درگذشت آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: این عالم بزرگوار نیز همیشه حامی انقلاب و اسلام بوده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود  انتخاب تیم فوتبال تراکتورسازی را به عنوان پر طرفدار ترین تیم‌آسیا در نظرسنجی ای اف سی  تبریک گفت.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.