رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر، ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران شهر تبریز مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری در جریان آئین افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری تبریز اظهار کرد: به رغم وجود کرونا که مانع از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شده است، شهرداری تبریز تلاش می کند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های خوبی در این زمینه ها اجرا کند.

او ادامه داد: شورای اسلامی شهر تبریز برای حمایت از ورزشکاران برگزیده شهرمان در رشته های مختلف برنامه و طرحی داشت که منجر به ارائه لایحه توسط شهرداری تبریز به شورا شد و در این خصوص چند جلسه در کمیسیون فرهنگی شورا برگزار شد که با حمایت دکتر نیکوخصلت و دیگر همکاران، این طرح مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: بر اساس این طرح و طبق ضوابطی که مشخص کرده ایم، جوایز ورزشکارانی که در بازی های المپیک حضور می یابند و یا مدال های جهانی، آسیایی و بین المللی کسب می کنند، پرداخت می شود.

او افزود: اداره ورزش و جوانان استان نیز مصوبه ای دارد که بر اساس آن قهرمانان را جذب کند اما این اداره برای جذب محدودیت دارد که در این خصوص ما کمیته ای تشکیل داده ایم تا قهرمانان را در شهرداری جذب کنیم.

دبیری با اشاره به تشکیل کمیته ویژه برای این طرح، گفت: ما از قهرمانانی همچون عظیم قیچی، پهلوان ایوب بنی نصرت و پهلوان پرویز هادی در این کمیته استفاده کرده ایم و با همکاری این عزیزان تلاش می کنیم که از قهرمانان ورزشی حمایت کنیم. این کمیته به صورت فعال تشکیل جلسه می دهد و بر اساس ضوابطی که نیاز است، از قهرمانان حمایت می شود.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.