ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی: امنیت پایدار مدیون تلاش سربازان گمنام است

ائمه جمعه شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، امنیت پایدار جاری در کشور را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی، بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر این مجاهدان خاموش دانستند.

به گزارش آیرال خبر، امام جمعه موقت تبریز با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و آغاز هفته گرامی داشت سربازان گمنام امام زمان گفت: وزارت اطلاعات در تامین امنیت سیاسی، اقتصادی و امنیتی نقش ارشمندی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین رسول عبداللهی افزود: نقش این وزارت خانه در ایجاد فضای همدلی و مبارزه با تروریست ها، مفاسد، قاچاق کالا و زمین خواری و تکفیری ها و سروریس های اطلاعاتی دشمن، فراموش نشدنی است.

وی ادامه داد: اداره کل اطلاعات آذربایجان شرقی نیز در سال های گذشته باندهای بزرگ قاچاق و فساد را کشف و منهدم کرده که کشف شبکه سازمان یافته اختلال در توزیع محصولات پتروشیمی و فروش سهمیه مواد اولیه کارخانجات در بازار سیاه تنها نمونه ای از آنهاست.

وی اضافه کرد: بسیاری از اقدامات وزارت اطلاعات قابل بیان نیست و دیده نمی شود، لذا از طرف مردم آذربایجان از فعالیت های شایسته این نهاد تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه شهرستان مرند نیز با گرامیداشت فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، این نام بسیار زیبا را شایسته همه کارکنان وزارت اطلاعات دانست و گفت: عزیزیانی که سربازان گمنام امام زمان را از نزدیک می شناسند، می دانند همه آنها جوانان مخلص، متخلق به اخلاق اسلامی، پایبند به دین، مدافع ولایت و پیروی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه نیمه شعبان متعلق به آحاد جامعه بشری است، افزود: لیکن در نظام جمهوری اسلامی، این روز را به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری کرده اند که انتخاب بسیار هوشمندانه و زیبایی است؛ کارکنان وزارت اطلاعات مفتخرند به اینکه امین اسرار پیروان مکتب اهل بیت (ع) و مهدویت می باشند و به هیچ وجه با دیگر سازمان های اطلاعاتی و امنیتی جهان قابل مقایسه نیستند.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در طول سال های اخیر در کنار سایر نیروهای مسلح با مجاهدت خود زمینه ساز صیانت از امنیت میهن اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر نیز اظهار کرد: همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح و دوائر قضایی دست به دست هم می دهند تا امنیت جامعه حفظ شود.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش شبانه روزی خود توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام را کشف و برای ما در سطح کشور و منطقه، امنیت خلق می کنند.

حجت الاسلام پورمحمد، امام جمعه ورزقان نیز با گرامی داشت هفته سربازان گمنام عنوان کرد: همان طور که فرمانده سربازان گمنام، در گمنامی زندگی می کند، سربازان ایشان نیز در اماکن امنیتی برای حفظ و سلامت نظام و جامعه تلاش می کنند که جا دارد از همه تلاش های شبانه روزی آنان قدردانی شود.

حجت الاسلام کیانی، امام جمعه شبستر نیز با تبریک اعیاد شعبانیه تاکید کرد: امروز آرامش و امنیت خود را مدیون تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم که در شرایط سخت و در مکان های دور فعالیت دشواری دارند.

وی گفت: این عزیزان در گمنامی برای تامین امنیت و آسایش مردم و جلوگیری از نفوذ دشمنان فعالیت می کنند.

حجت الاسلام محمدی، امام جمعه شهرستان میانه نیز تصریح کرد: هر چند ارگان های دیگری هم در زمینه تامین امنیت تلاش می کنند، اما نقش اصلی را در این زمینه وزارت اطلاعات بر عهده دارد که قابل تحسین و ستودنی است.

وی افزود: امروز اغلب دسیسه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی توسط وزارت اطلاعات و نیروهای زحمتکش آن شناسایی و خنثی می شوند و شمار زیادی از تلاشگران این عرصه تاکنون در راه انجام ماموریت های محوله به فیض شهادت نایل آمده اند.

حجت الاسلام جعفریان، امام جمعه هشترود نیز گفت: حقیقتا سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در چند دهه اخیر و در راستای حفظ امنیت مملکت و ملت و مبارزه با توطئه های آشکار و پنهان دسمنان داخلی و خارجی، تلاش های بسیار خالصانه کرده اند.

حجت الاسلام صفری، امام جمعه شهرستان چاراویماق نیز با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش های بی وقفه سربازان گمنام اظهار کرد: در مقوله امنیت کشور، مدیون خدمات و زحمات این عزیزان هستیم و آرامش و امنیت کنونی نتیجه تلاش شبانه روزی این جان برکفان حوزه امنیت است.

حجت الاسلام متقی فر، امام جمعه شهرستان کلیبر نیز با تاکید بر لزوم پاسداشت کوشش خستگی ناپذیر سربازان گمنام در تامین امنیت و آسایش مردم، یاد شهداری مظلوم و گمنام وزارت اطلاعات را گرامی داشت.

حجت الاسلام شکری نژاد، امام جمعه شهرستان هوراند نیز با تقدیر و تشکر از اقدامات موثر وزارت اطلاعات در ایجاد امنیت پایدار در کشور، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام را تبریک گفت.

حجت الاسلام انتظاری، امام جمعه هادیشهر نیز، امنیت جاری در کشور را مدیون تلاش ها، مرارت ها و مجاهدت های خاموش و فداکارانه سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و گفت: ولایتمداری و ولایت پذیری از ویژگی های ممتاز این مجاهدان خستگی ناپذیر است.

وی تاکید کرد: مردم، نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) را از خود می دانند و در کنار خود می بینند و به عینه شاهد تلاش و مجاهدت آنها در عرصه های گوناگون هستند.

حجت الاسلام سنجری، امام جلفا نیز تشریح کرد: سربازان گمنام، حافظ امنیت جامعه هستند و به همت آنان، راه های نفوذ دشمن بسته شده و امنیت پایدار برای ایران اسلامی تامین شده است.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات در دهه چهارم حیات آن اجازه عرض اندام به هیچ سرویس اطلاعاتی بیگانه را نداده است، ضمن اینکه با عمق تدابیر امنیتی، فضای آرام و امنی را برای مردم عزیز کشورمان فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در عین گمنامی همه جا حضور دارند و در برخورد با عوامل فساد، ناامنی، شرارت و مفاسد اقتصادی و فراهم کردن فضای امن برای فعالات اقتصادی منطقه آزاد ارس و حل مشکلات موجود با رویکرد پیشگیرانه و فرصت مدار، اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه شهرستان آذرشهر نیز گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج)، مجموعه ای از نیروهای خدوم و خستگی ناپذیرند که بخش اعظم امنیت و آسایش جامعه محصول تلاش شبانه روزی آنان است؛ اینان خواب را بر خود حرام می کنند تا مردمان عزیزمان شب را با آرامش سر بر بالین بگذارند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.