دیدار روحیه بخش ایرج شهین باهر با رسول خطیبی در عمارت ساعت

وعده ­­پاداش شهردار تبریز به تیم تراکتور عملی شد

توسطتحریریه

خرداد 15 1400

شهردار تبریز در دیدار با رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور، پاداش صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به او اهداء کرد.

به گزارش آیرال خبر، ایرج شهین باهر ظهر امروز در عمارت ساعت تبریز پذیرای سرمربی و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال تراکتور تبریز بود.

در این دیدار ایرج شهین باهر با آرزوی موفقیت برای تیم محبوب تراکتور در ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، وعده خود مبنی بر پاداش پیروزی این تیم برابر الشارجه امارات و صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را عملی کرد تا روحیه و انگیزه بازیکنان و کادرفنی تراکتور را برای مسابقات آتی دوچندان کند.

رسول خطیبی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های ایرج شهین باهر، پیراهن تیم فوتبال تراکتور را به شهردار تبریز اهداء کرد. خطیبی همچنین توپ جدید مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و همچنین یک پیراهن دیگر از تیم تراکتور را که هر دو منقش به امضای بازیکنان و کادرفنی تیم تراکتور بود، به ایرج شهین باهر هدیه داد.

شهردار تبریز در این دیدار به همراه سعید حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، با حسن آذرنیا و عبدالرزاق میراب اعضای کادر سرپرستی و مدیریتی تیم تراکتور و همچنین اعضای کادر فنی تیم امید تراکتور نیز دقایقی را به گفتگو نشست.

یونس باهنر، ستار نوبری، حیدر جعفری و فرهاد حاجب از اعضای کادرفنی تیم امید تراکتور و علی فتحی و عرفان حسین دوست از بازیکنان امید تراکتور که در تیم بزرگسالان حضور دارند، در این دیدار حضور داشتند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.