دومین نشست هیات رئیسه هیات انجمن های ورزش های رزمی با حضور بهتری ریاست فدراسیون با محوریت رونمایی از لوگو و اهدای احکام در تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر در این نشست که اعضای هیأت رییسه هیات انجمن ورزش های رزمی استان و معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند بهتری رییس فدراسیون طی سخنانی از اهداف و برنامه‌های آتی این فدراسیون در استان آذربایجان شرقی سخن گفت.

وی در بخشی از سخنانش با تمجید از رییس جدید هیأت استان گفت: امیدوارم با حضور جناب جاویدان بتوانیم شاهد گسترش، پویایی و اوج گیری دوباره ورزشکاران رزمی استان در سطح ملی و بین المللی باشیم.

در این جلسه یوسف جاویدان رییس هیأت استانی ورزش های رزمی استان نیز از توجه ویژه ریاست فدراسیون به استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: سعی داریم تا با بهره‌مندی از تمامی داشته هایمان در همه حوزه ها و استفاده از پیشکسوتان، قهرمانان و بزرگان این رشته، تحولی چشمگیر در فعالیت رشته های تحت پوشش انجام دهیم و آذربایجان شرقی را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

تنی چند از قهرمانان نامی رشته های رزمی نیز در این نشست به ایراد سخن پرداختند.

حسین نجفی قهرمان ارزنده کشورمان با تشکر از ریاست فدراسیون و رییس جدید هیأت ورزشهای رزمی استان اظهار امیدواری کرد تا در سایه حمایت های بی بدیل فدراسیون و تلاش های مدیریت ورزشی‌ شاهد شکوفایی و درخشش ورزشکاران استان در رقابتهای ملی و بین المللی باشیم.

شایان ذکر است که احکام مدیریتی منتخبین نیز در پایان این نشست که همراه با رونمایی از لوگوی جدید هیأت بود، اهدا گردید

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.