مسابقات لیگ استانی ورزش‌های رزمی در تبریز برگزار می‌شود

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات لیگ استانی ورزش‌های رزمی به میزبانی تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، یوسف جاویدان یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ استانی انجمن های رزمی آذربایجان شرقی، افزود: این مسابقات همزمان با هفته دفاع مقدس به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ استانی در رده های مختلف سنی و با هدف افزایش سطح آمادگی ورزشکاران رزمی استان انجام خواهد شد.

جاویدان با اشاره به دومین نشست هیات رییسه هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی که با حضور بهتری ریاست فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: این نشست با محوریت رونمایی از لوگو و اهدای احکام در تبریز برگزار و اهداف و برنامه‌های آتی فدراسیون در استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

وی یکی از برنامه های آتی هیات را گسترش، پویایی و اوج گیری دوباره ورزشکاران رزمی استان در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد.

جاویدان اعلام کرد: سعی داریم تا با بهره‌مندی از تمامی داشته هایمان در همه حوزه ها و استفاده از پیشکسوتان، قهرمانان و بزرگان این رشته، تحولی چشمگیر در فعالیت رشته های تحت پوشش انجام دهیم و آذربایجان شرقی را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.