رئیس شورای اسلامی شهر تبریز باغات لاله را یکی از پارک های مهم و آینده دار تبریز توصیف کرد.

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام رسول برگی در بازدید از باغات لاله در جنوب غرب تبریز به همراه شهردار منطقه هفت و مدیران منطقه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کاشت درختان مثمر و پرورش آنها گفت: کاشت درختان مثمر آینده روشنی را در این بخش از منطقه به همراه خواهد داشت و پیش بینی می شود با نگهداری و مراقبت اصولی از این باغ و نهال ها، باغات لاله به یکی از مهمترین پارک های شهر تبریز تبدیل شود.
وی با بیان اینکه جنوب غرب تبریز منطقه ای صنعتی بوده و نیازمند توجه و برنامه ریزی های هدفمند برای توسعه فضای سبز با درختان مثمر است، اظهار داشت: باغات لاله با ایجاد فرصت های مختلف درآمدزایی و بهره مندی هدفمند از منابع طبیعی، زمینه ساز آموزش برای نسل جوان و نشاط برای شهروندان نیز خواهد بود.
حجت الاسلام برگی همچنین یادآور شد: الگوی کاشت درختان ضروریست با مطالعه و برنامه ریزی تغییر یابد و درختان مثمر جای درختان سوزنی را بگیرند.
در ادامه حجت الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز طی جلسه ای با محمدعلی سلیمی شهردار منطقه هفت مسائل و مشکلات این منطقه را بررسی کرده و در خصوص آنها به گفتگو نشستند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.