فیلمنامه “روز واقعه” اثر درخشان و جاوید بهرام بیضایی با همراهی هنرمندان تبریزی در ویژه برنامه تکیه محرم، محصول سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، نمایشنامه خوانی خواهد شد.

به گزارش آیرال خبر، این نمایشنامه خوانی به کارگردانی سیروس مصطفی و دستیار کارگردانی جمال حسین پور توانا، روز پنجشنبه در پلتفرم های مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و گروه فرهنگی مذهبی آئینه پخش خواهد شد.

این نمایشنامه خوانی، در محل خانه هنرمندان سازمان و با همراهی هنرمندان سرشناس تئاتر تبریز اجرا خواهد شد و این اثر گرانسنگ را مورد خوانش قرار خواهند داد.

حامد منافی، مینا پناهی، فیروز عاقلی، ابراهیم عباسعلیزاده، علی فتوحی، رومینا نیک اندیش، رامین بوستانی، امین مینویی ، میثم حبیبی، جلال خاکزاد، بابک خانپور و سولماز یحیوی در این اثر به ایفای نقش خواهند پرداخت و بسته به نقش تعریف شده خود در این فیلمنامه نسبت به اجرای نقش خود، اقدام خواهند کرد.

موسیقی این اثر نیز اثر رضا حسن زاده است که در بخش هایی از نمایشنامه خوانی شنیده خواهدشد. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، این اجرای هنری، روز پنجشنبه چهارم شهریورماه پخش خواهد شد.

روز واقعه فیلمنامه‌ای از بهرام بیضایی است که سال ۱۳۶۱ نگاشته شد و بر اساسِ این فیلمنامه، شهرام اسدی فیلمی به همین نام در سالِ ۱۳۷۳ ساخت.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.