مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز در بازدید از سازمان عون‌بن‌علی:

رضایت شهروندان، نشان از پویایی در سازمان عون‌بن‌علی دارد

توسطتحریریه

شهریور 22 1400

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز گفت: ابراز رضایت شهروندان و مسئولان استانی و شهری از فعالیت‌ها و تحولات اخیر در عینالی، نشان از پویایی، تدبیر و برنامه‌ریزی در مدیریت سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی شهرداری تبریز، تراب محمدی در بازدید از پروژه‌های عمرانی و فضای سبز تفرجگاه عینالی اظهار کرد: گزارش اداره پاسخگویی به شکایات مردمی و بازرسی‌های میدانی اداره کل بازرسی از تفرجگاه عینالی حاکی از رضایتمندی شهروندان از عملکرد مطلوب سازمان عون‌بن‌علی است.
وی با اشاره به سنجش عملکرد سازمان‌ها و مناطق شهرداری تبریز بیان کرد: تفرجگاه عینالی به عنوان بزرگ‌ترین تفرجگاه کوهستانی کشور به یکی از مقصدهای مهم گردشگری تبدیل شده و میزبان تعداد زیادی از هموطنان عزیز و گردشگران خارجی است و نیاز است که بررسی دقیق و مستمر در خصوص میزان رضایتمندی گردشگران و شهروندان انجام گیرد. همچنین به‌منظور اطمینان از حسن اجرا و رعایت مقررات و دستورالعمل‌ها، بازرسی‌های میدانی، دوره‌ای یا موردی را انجام می‌دهیم.
محمدی در این بازدید بخاطر عملکرد مطلوب سازمان عون‌بن‌علی از کارگزاران عینالی و مدیر جهادی این سازمان قدردانی و اظهار کرد: تحولات اخیر در عینالی چشمگیر بوده و افزایش رضایت شهروندان را به دنبال داشته است. نه تنها شکایاتی از طرف شهروندان واصل نشده بلکه پیشنهادات خوبی در جهت توسعه تفرجگاه دریافت کردیم که این نشان از پویایی، تدبیر و برنامه‌ریزی در مدیریت سازمان عون‌بن‌علی و رغبت شهروندان به تداوم اجرای طرح موفق جنگل‌کاری و تفرجگاهی عینالی دارد.
مدیرکل اسبق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از آمفی‌تئاتر روباز عینالی به‌عنوان پروژه فرهنگی فاخر و ماندگار شهر تبریز در چند سال اخیر نام برد و گفت: بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر روباز کشور که در بهترین نقطه عینالی با حمایت معاونت عمرانی استانداری و پیگیری های شهرداری تبریز به‌موقع افتتاح شد، محلی بی‌نظیر در منطقه است و  بهترین مکان برای برگزاری مراسم های ملی مذهبی محسوب می‌شود.
وی در بازدید از دهکده بوم‌گردی عینالی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی کشورها اظهار کرد: صنعت گردشگری در ایران با وجود آثار تاریخی و جاهای دیدنی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و گسترش برخوردار است. به‌خصوص بوم‌گردی که امروز در صنعت گردشگری در کانون توجه گردشگران قرار دارد و باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری از این ظرفیت استفاده کرد.
محمدی ضمن قدردانی از همکاری معاونت عمرانی استانداری و سازمان همیاری شهرداری‌های استان در اجرای این پروژه، افزود: دهکده بوم‌گردی عینالی از دو جهت حائز اهمیت است؛ نخست موجبات آشنایی گردشگران داخلی و خارجی با صنایع دستی، هنری، سوغاتی و فرهنگ روستایی و عشایر مناطق مختلف استان را فراهم می‌کند و دوم اینکه، به‌عنوان یک منبع تأمین درآمد برای سازمان محسوب می‌شود.
پاکیزگی محیط تفرجگاه و سرسبزی و شادابی درختان، خودکفایی در تولید گل و گیاه به‌خصوص گیاهان دارویی در گلخانه های عینالی، احداث باغ پرندگان و حیات وحش عینالی، تبلیغات محیطی و اکران پیام‌های شهروندی با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی در طول مسیر اصلی از نکات مهم دیگری بود که در بازدید مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز نسبت به آنها ابراز رضایت شد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.