سرمربی تراکتور استفاده از بستگان خود در تیم را تکذیب کرد

به گزارش آیرال خبر، فیروز کریمی روز پنجشنبه در گفت وگویی رسانه ای، با بیان اینکه هیچ کدام از بازیکنان جذب شده برای فصل جدید لیگ برتر فامیل او نیستند، اظهار کرد: تراکتور تیم معمولی و کمی نیست، بلکه تیمی مردمی، ریشه‌دار و با هواداران میلیونی است؛  برخی‌ با حرف‌های بچگانه همچون نسبت دادن ارتباطات فامیلی به افراد، به دنبال ایجاد حاشیه در تیم هستند.

به گزارش ایرنا، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر عقد قرارداد باشگاه تراکتور با یکی از بستگان فیروز کریمی منتشر شده بود که از یکی از تیم های خوزستانی به تراکتور نقل  مکان کرده است.

کریمی با بیان اینکه وضعیت کلی تیم تراکتور برای همگان روشن است، افزود: تمرینات را دیرهنگام شروع کردیم  و در پی آن، تمرینات بدنسازی هم دیر آغاز و این موضوع باعث شد که بازی‌های تدارکاتی هم برایمان سخت‌تر شود به گونه ای که وقتی تمام تیم‌ها بدنسازی را انجام داده و به اردو رفتند، تازه تیم تراکتور تمرینات بدنسازی را آغاز کرد و زمانی هم که آنان بازی‌های دوستانه را انجام داده و تمام کردند، ما وارد بازی‌های تدارکاتی شدیم.

به گفته وی تراکتور در مراحل آماده‌سازی، یک پله از سایر رقبا عقب است، اما در عین حال این تیم پرهوادار، تیم دست و پا بسته‌ای در لیگ برتر نخواهد بود و رقبایی را شکست خواهد داد که هواداران لذت ببرند.

کریمی با اشاره به دو بازی تدارکاتی تراکتور در اردوی تهران، گفت: این بازی‌ها با تلاش سرپرست تیم تدارک دیده شد و ما نیز با داشته‌های کنونی وارد بازی شدیم و در ادامه وارد مسابقات سنگین لیگ برتر می‌شویم و در این میان هواداران باید تیم موجود را با تمام توان حمایت کنند، چون آن نفراتی که می‌توانستیم در بازار نقل و انتقالات صید کنیم، همین بازیکنان هستند.

وی  شرایط کلی تیم تراکتور را  در آستانه یک دو راهی قرار گرفتن ارزیابی کرد و گفت: یک راه این است که ما اعتبار تراکتور را بر می‌گردانیم و یا اینکه با وارد شدن به حواشی راهی را طی می‌کنیم که خیلی از تیم‌های مردمی طی کرده‌اند و نابود شده اند مثل تیم استقلال اهواز که ۱۵ هزار هوادار در تمرینات، اکنون معلوم نیست در کجای فوتبال کشور قرار دارد.

کریمی هواداران تراکتور را اهل تجزیه و تحلیل دانست و اضافه کرد: هواداران یقین داشته باشند که ما تمام تلاش را انجام می‌دهیم؛  تراکتور تیمی با نیم قرن تاریخ و میلیون‌ها عاشق است و هواداران اجازه ندهند عده‌ای داخل‌شان رخنه کنند.

وی پنجره نقل و انتقالاتی تیم تراکتور را همچنان بسته اعلام کرد و افزود: اما تلاش‌های زیادی از مدت‌ها قبل در این راستا انجام شده و بر اساس گفته‌ها، این پنجره به زودی باز می‌شود.

تراکتور در هفته نخست لیگ برتر ۲۸ مهرماه جاری در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر می رود.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.