به گزارش آیرال خبر، یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز در خصوص اقدامات صورت‌گرفته در باشگاه فرهنگی، ورزشی مقاومت تبریز عنوان داشت: براساس سند چشم‌انداز توسعه‌ای که ما در سال گذشته نوشته بودیم، خوشبختانه تابدین لحظه اقدامات قابل قبولی انجام شده است.

وی ادامه داد: تیم فوتسال بزرگسالان و امید باشگاه توانست جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کند، البته تیم بزرگسالان قهرمان لیگ برتر استان شد. بحث تیمداری باشگاه مقاومت تبریز در لیگ برتر تنیس روی میز صورت گرفت که تیم‌های نوجوانان و جوانان توانستند عنوان پنجمی لیگ برتر را کسب کند. رقابت‌های بزرگسالان نیز تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز افزود: براساس آمایش سرزمینی که انجام شده است، برخی رشته‌های ورزشی دارای ریشه بسیار قدرتمند و قدیمی در ورزش استان آذربایجان‌شرقی هستند. فوتسال، والیبال، دوچرخه‌سواری و تنیس روی میز از جمله رشته‌های ورزشی هستند که ریشه در ورزش این استان دارند.

نجف‌زاده گفت: براین اساس ما سعی کردیم که طبق اصول آمایش سرزمینی تیمداری در باشگاه مقاومت تبریز را انجام دهیم. تا این لحظه نیز حدود 500 ورزشکار بسیجی و سرباز در مقاومت فعالیت دارند.

وی در رابطه با بحث بازیکن سرباز، اظهار داشت: تمام تلاش براین بوده است تا بتوانیم مجوز حضور بازیکن سرباز را در باشگاه مقاومت تبریز حل‌وفصل کنیم تا یک بازیکن حرفه‌ای و قهرمان بجای حضور در پادگان، در مقاومت تبریز ضمن فعالیت ورزش حرفه‌ای خود، سربازی‌اش را نیز سپری کند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز مطرح کرد: باشگاه مقاومت تبریز همیشه در راستای رسالت‌های اجتماعی و ورزشی خود تلاش کرده است بخشی از خلا ورزش قهرمانی آذربایجان را همیشه پر کند و تمام تلاش ما نیز بر این خواهد بود تا جای خالی تیم‌های قهرمان را در این دیار پر کنیم.

معاون تربیت‌بدنی سپاه تبریز در خصوص سطح فعالیت باشگاه مقاومت تبریز اظهار داشت: به دنبال ورزش حرفه‌ای نیستیم. سطحی که معین کرده‌ایم، سطح لیگ دسته دو و نهایتاً لیگ یک کشور است که در آن‌ها فعالیت خواهیم کرد.

وی افزود: بسیج اولویت ما است اما حوزه کاری‌مان فقط مختص بسیجی‌ها نیست و این فرصت برای تمام علاقه‌مندان برای استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود که به صورت علمی به کار گرفته‌شده، وجود دارد. اما می‌خواهیم مرحله‌به‌مرحله و بر اساس توان پیش برویم تا بتوانیم به اهدافی که بر اساس چشم‌انداز تعیین‌شده، دست پیدا کنیم.

نجف‌زاده در پایان گفت: ما پله‌ای برای رشد ورزشکار، مربی، داور و مدیر ورزشی هستیم. محیطی مناسب برای رشد از نظر اخلاقی و فنی مهیا کرده‌ایم تا گروه‌های مذکور برای رشد فرصت داشته باشند. متأسفانه تربیت و پرورش درستی نداشته‌ایم. علمی و اخلاقی کار می‌کنیم و نگاه جزیره‌ای نداریم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.