باشگاه تراکتور به داوری بازی با مس رفسنجان اعتراض کرد

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: این باشگاه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نسبت به تصمیمات اشتباه داور مسابقه این تیم و مس رفسنجان اعتراض کرد.

به گزارش آیرال خبر، کاظم محمودی با بیان اینکه داور بازی تراکتور و مس رفسنجان یک موقعیت پنالتی را از تیم ما گرفت، افزود: در یکی دیگر از صحنه‌ها پیمان بابایی در آستانه به ثمر رساندن گل بود که داور آن صحنه را به ناحق آفساید اعلام کرد.

وی در خصوص تعویض داور دوم بازی امروز خاطرنشان کرد: امسال برای چندمین بار است که در بازی‌های تراکتور، اعضای تیم داوری قبل از شروع بازی عوض می‌شوند.

مدیر تیم تراکتور همچنین گفت: در وقت‌های تلف شده وقت اضافه اول، بازیکن تراکتور در موقعیت بسیار خوب در داخل محوطه جریمه در حال زدن ضربه بود که داور ۳۰ ثانیه زودتر از وقت مقرر، پایان بازی را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه  تغییرات تیم داوری قبل از آغاز بازی و اشتباهات تاثیرگذار داوران، باعث ایجاد شائبه شده است، اظهار کرد: در سه بازی از چهار بازی گذشته تیم تراکتور با تیم های (آلومینیوم اراک، مس در لیگ برتر و مس در جام حذفی)، اشتباهات داوری علیه ما بود و اکنون عذرخواهی و یا محرومیت تیم داوری هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

با توجه به اشتباهات تاثیرگذار داوری بازی ۲ تیم تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی، باشگاه تراکتور نامه اعتراضی خود نسبت به این موضوع را به همراه مستنداتش به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کرد.

باشگاه تراکتور نامه شکایت و اعتراض به قضاوت داور را براساس قانون در کمتر از پنج ساعت بعد از پایان بازی، به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.