سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز اعلام کرد که بهره‌گیری از مشارکت شهروندان تبریزی در امور مربوط به فضای سبز و زیباسازی شهری در سرلوحه برنامه‌های این سازمان قرار دارد.

به گزارش شهریار، اکبر امجدی با اشاره به اینکه شهروندان به عنوان ولی‌نعمتان این شهر باید در تمامی امور مشارکت کنند، گفت: هیچ برنامه‌ای بدون حضور و مشارکت شهروندان به ثمر نمی‌رسد؛ چرا که این عزیزان با حضور در متن شهر به خوبی کم و کاستی‌ها و نقاط ضعف و قوت را تشخیص می‌دهند و به همین دلیل نظرات و پیشنهادات آنها صائب و قابل توجه است.
وی افزود: بر این اساس و در راستای تقویت بخش نظارت عمومی بر عملکرد حوزه‌های فضای سبز و زیباسازی شهری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز درصدد است با دعوت از صاحب‌نظران و  شهروندان فهیم تبریز برای همکاری و ارائه نقطه نظرات، طرح‌ها و پیشنهادات خود، اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف خود را که همانا توسعه کمی و کیفی فضاهای سبز و بهبود وضعیت زیباسازی شهری است، تسریع بخشد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز دراین زمینه از تمامی دانشگاهیان، صاحب‌نظران، شهروندان و علاقمندان به فضای سبز و زیباسازی شهری  درخواست کرد با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود، مسوولین فضای سبز و زیباسازی را برای رسیدن به شهری سرسبز و زیبا، یاری کنند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.