مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز:

بهره‌گیری از کلیه تجهیزات آتش‌نشانی در دو حادثه اخیر تبریز

توسطتحریریه

دی 5 1400

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در دو حادثه اخیر رخ داده در تبریز از همه امکانات همچون زنده‌یاب و … استفاده شده و اقدامات اولیه لازم جهت ایمنی محل را انجام داده بودیم.

به گزارش آیرال خبر، علیرضا زبردست در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد:در حادثه ریزش ساختمان، پنج ایستگاه آتش نشانی مستقیما وارد عمل شدند و نیروهای ۲۳ ایستگاه دیگر نیز به کمک آمدند.

زبردست زمان تقریبی رسیدن به محل این حادثه را ۷ دقیقه اعلام کرد و افزود: با اعلام بحران استانداری، همه اکیپ‌های امدادی، هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس و عوامل سپاه برای ایجاد نظم در محل حضور یافتند که این موضوع کار ما را تسهیل کرد.

او ادامه داد: آواربرداری به صورت دستی و مکانیزه انجام گرفت. مدت زمان شروع و اتمام عملیات ۱۱ ساعت و ۵۹ دقیقه اعلام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:علت این حادثه در دست بررسی است و از دادستان تبریز درخواست کرده‌ایم از طریق کالبدشکافی و بررسی‌های لازم، علت حادثه را اعلام کنند.

زبردست همچنین یادآور شد: حادثه دوم نیز در منطقه حکم‌آباد تبریز و در اثر بی احتیاطی یک همشهری با استفاده از رابط گازی، انفجار رخ داده و سه ساختمان تخریب کامل شد و بسیاری از ساختمان‌ها خسارت دید.

او افزود:در این حادثه نیز ۳ ایستگاه عملیاتی وارد عمل شدند و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.