رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از دادستان محترم تبریز خواهشمندم با همکاری نیروی انتظامی در خصوص تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در برخی محلات اقدام کنند.

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: اخیرا ساخت‌وسازهایی در تبریز رخ داده که بسیار مشکل‌آفرین است و باید ضمن برخورد با این ساخت‌وسازها، اقدام به تخریب واحدها کرد.

برگی در خصوص حادثه ریزش ساختمان پنج طبقه در تبریز افزود: حادثه اخیر انفجار و ریزش ساختمان که همزمان با شب یلدا رخ داد، اتفاقی تلخ بود که با حضور در محل از نزدیک در جریان این حادثه قرار گرفتیم.

او ادامه داد:  ساخت و ساز غیرمجاز و غیر ایمن موضوعی مهم است که باید جلوگیری و پیشگیری از احداث این بناها، مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: تبریز از لحاظ تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین برای استفاده در چنین مواقعی کم‌برخوردار بوده و نیاز به تقویت این تجهیزات است.

برگی همچنین یادآور شد: در حادثه ریزش ساختمان، نیروهای آتش‌نشانی زحمت بسیاری کشیدند که باید برای تبدیل وضعیت آنها اقداماتی صورت گیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تبریز فاقد گرمخانه و سردخانه برای اسکان است، گفت: برای این مسئله نیز باید فکری اساسی شود. از شهردار می‌خواهیم که در این مسئله ورود کند و محل‌هایی با عنوان «سرا» ایجاد کند تا شهروندان در مواقع بحرانی از این سراها استفاده کنند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.