💠به گزارش آیرال خبر، نشست صمیمی مهندس حسین فیروزی فرماندار شهرستان اسکو با اصحاب رسانه و فعالان شبکه های اجتماعی با حضور مهندس مردی معاون فرماندار، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از فعالان عرصه خبر شهرستان برگزار گردید.

مهندس حسین فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در نشست صمیمی اصحاب رسانه با اشاره به اصل امانتداری در ارتباط دو سویه برای پوشش اخبار رسانه ای شهرستان گفت: در انعکاس اخبار با توجه به منبع اخبار و به دور از ظن و گمان نسبت به انعکاس خبری اقدام شود و سر لوحه امور رعایت انصاف در کنار عدالت است.

وی ضمن تاکید بر اصل صداقت، امانتداری، شفافیت، اعتماد و همکاری متقابل و لزوم ساماندهی حوزه رسانه شهرستان، از اداره فرهنگ و ارشاد اسکو خواست تا نسبت به شناسنامه دار کردن تمامی فضاهای مجازی برخط و فعالان شبکه های اجتماعی و تولید محتوا در راستای آرمان ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به لزوم رعایت ضوابط کاری و برآورده کردن انتظارات جامعه از سوی فعالان رسانه گفت: حرکت تک بعدی و صرف مطالبه گری بدون تولید محتوای فرهنگی و هنری برای امید بخشی در جامعه هیچ سودی نخواهد داشت و لازم است از این ظرفیت در راستای ارتقای تمام شاخص های شهرستان در حوزه های مختلف بهره ببریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.