مربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز در صورت خوش شانسی، می‌توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم، گفت: مستحق برد بودیم و امیدوارم روزهای خوب تراکتور را رقم بزنیم.

به گزارشآیرال خبر، محمد نصرتی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و سپاهان افزود: من به کادرفنی قبلی خسته نباشید و به کادرفنی جدید خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم روزهای خوبی برای تراکتور رقم بزنیم و باعث شادی مردم آذربایجان بشویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: من تمامی بازی‌های تراکتور را تماشا کرده‌ام و حتی بازی قبلی نیز در استادیوم حضور داشتم و از آنجایی‌که شناخت کاملی نسبت به عملکرد فنی تیم داشتم در جلساتی با بازیکنان در خصوص سازماندهی، تمرکز، مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس کار کردیم.

نصرتی عنوان داشت: تراکتور بازیکنان با کیفیتی دارد ولی اعتماد به نفس آنان بسیار پایین آمده بود که روی این قضیه تا حدودی کار کردیم.

وی در خصوص تیم مهمان اذعان کرد: تیم سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است و ما امروز مستحق برد بودیم، در صورت خوش شانسی، می‌توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم.

مربی تیم سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه ما ترکیب و سیستم تراکتور را نسبت به بازی قبلی عوض کرده‌ بودیم، اظهار کرد: برای انتهای بازی هم برنامه داشتیم، ولی افسوس که سه تعویض اجباری برنامه هایمان را به هم زد ولی تمامی بازیکنان خیلی خوب کار کردند و به نظرم محمد قادری فوق العاده بود و آینده بسیار درخشانی دارد.

نصرتی با تشکر از نحوه بازی بازیکنان تیم تراکتور تأکید کرد: ما امروز گل‌های اتفاقی دریافت کردیم و می‌توانستیم آن توپ‌ها را دفع کنیم، امیدوارم همین روند را ادامه دهند.

وی در مورد تاکتیک تراکتور در بازی امروز یادآور شد: ما نسبت به بازی قبلی تغییر آرایش داشتیم بطوری که پنج نفر در فاز دفاعی و پنج نفر در فاز تهاجمی کار می‌کردند.

نصرتی در مورد گل سپاهان عنوان داشت: گل اول را زمانی دریافت کردیم که به دلیل مصدومیت ثاقبی، ۱۰ نفره بودیم.

مربی تراکتور با اشاره به اینکه تراکتور در زمان ساغلام فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کرد، گفت: ما در حد فاصل یکی دو روزه نمی‌توانستیم بیشتر از این کار کنیم و به آینده تیم امیدوار هستم.

نصرتی همچنین در خصوص نبود بلبلی و آقاجان‌پور، بیان کرد: به دلایل فنی آنان را در لیست قرار ندادم که برخورد مناسبی با این موضوع داشتند و معتقد هستم هر دو بازیکن کیفیت خوبی دارند و امیدوارم در آینده به تیم کمک کنند.

تیم تراکتور با تساوی دو بر دو مقابل سپاهان ۱۶ امتیازی شده و در رده سیزدهم جدول و سپاهان ۳۵ امتیازی شده و در رده سوم باقی ماندند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.