مرکز دائمی عرضه البسه باکیفیت و طراحی فاخر ایرانی در تبریز ایجاد می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: با مشارکت سازمان صمت و شهرداری تبریز، مرکزی دائمی برای عرضه البسه باکیفیت و طراحی فاخر ایرانی ایجاد می‌شود.

به گزارش آیرال خبر، محمد اسداللهی در دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، با اشاره به دغدغه خانواده‌های اصیل و بافرهنگ درخصوص نوع پوشش و تهیه لباس مناسب و باکیفیت، گفت: رفع این دغدغه حمایت و برنامه‌ریزی دستگاه‌های متولی و تولیدکنندگان را طلب می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم تولید و عرضه پوشاک و البسه مناسب با طراحی و کیفیت قابل قبول برای شهروندان، گفت: در نظر داریم با مشارکت سازمان صمت استان و شهرداری تبریز و برخی دستگاه‌های ذی‌ربط، مرکزی دائمی برای تولید و عرضه البسه باکیفیت و طراحی فاخر ایرانی ایجاد شود.

اسداللهی گفت: برای تحقق این هدف حمایت های لازم و حداکثری از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک از جمله مکان، تسهیلات بانکی و مشوق های مالیاتی صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: ظرفیت بالای هنرمندان و تولیدکنندگان پوشاک در زمینه طراحی و ایجاد برند و همچنین نوآوری در تولید پوشاک مناسب و فاخر نقش تعیین کننده ای در این راستا ایفا خواهد کرد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.